Bare lige lidt brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Sabine...!

Trine89 skriver:

Kæresten og jeg kigger jo lidt efter noget større at bo i. da vi gerne  vil have lidt mere plads. vi er jo igang med PB og vil derfor gerne bo et sted hvor der kunne blive plads til et Børne værelse. 

Sad så og kiggede på de sødeste lille hus på bolig portalen, og vil såå gerne ud at se det. men man skal bare være bruger før vi kan kontakte dem  

og så til brokken.. HVORFOR POKKER SKAL DET KOSTE SÅÅÅÅÅ MEGET AT BLIVE BRUGER DER INDE.. lige nu har vi ikke pengene til det og så vi må bare håbe at det stadig er der til når det bliver låst op for alle..

og så lige et link til huset:  http://www.boligportal.dk/lejebolig/Hus_villa_Nyborg_808748.html

>:<

kan ikke helt huske om vores bruger er udløbet det inde... men kan da godt lige kigge oplysningerne for jer hvis den ikke er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

jah ved godt olie kan være dyrt.. men jah det er jo noget der skal undersøges..  

Jeg ville også gerne ha et stråtag, men det vil manden ikke;-/ næste køb bliver en lejlighed på Nyborg havn *G* og så lige min penthouse i Alanya :-))))

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Kravlenissen10-12-10 skriver:

kan ikke helt huske om vores bruger er udløbet det inde... men kan da godt lige kigge oplysningerne for jer hvis den ikke er...

Eej det må virkelig geren  

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Eej det må virkelig geren  

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Jeg ville også gerne ha et stråtag, men det vil manden ikke;-/ næste køb bliver en lejlighed på Nyborg havn *G* og så lige min penthouse i Alanya :-))))

heeh jah.. 

Hvis vi ikke finder et hus så bliver det også en lejlighed på havnen hehe. der kan man også leje  

Anmeld

20. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

heeh jah.. 

Hvis vi ikke finder et hus så bliver det også en lejlighed på havnen hehe. der kan man også leje  

Hvilke nogle af dem er leje??

Anmeld

20. november 2010

Sabine...!

den er desværre udløbet...

det jeg ked af... kunne nemlig ikke helt huske hvornår den udløb da vi har fået ny lejlighed så vi ikke havde brug for den mere...

kunne bare huske at vi købte 3 måneder der inde..

men ja de er desværre utrolig dyrt...

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Hvilke nogle af dem er leje??

http://www.boligportal.dk/lejebolig/4_v%C3%A6r._eller_st%C3%B8rre_Nyborg_800459.html

der er den her.. der er nogle inde på boligportalen  

Anmeld

20. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

http://www.boligportal.dk/lejebolig/4_v%C3%A6r._eller_st%C3%B8rre_Nyborg_800459.html

der er den her.. der er nogle inde på boligportalen  

Ok, det kigger jeg så lige på hihi

Anmeld

20. november 2010

Trine89

den er desværre udløbet...

det jeg ked af... kunne nemlig ikke helt huske hvornår den udløb da vi har fået ny lejlighed så vi ikke havde brug for den mere...

kunne bare huske at vi købte 3 måneder der inde..

men ja de er desværre utrolig dyrt...

årh det var trist.. 

men det var rigtig pænt af dig at kigge.. tak for det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.