Hvad er det med katte og æsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. november 2010

SussieThyssen

Jeg ved ikke hvorfor katte er så vilde med kasser og æsker.
Dette her kunne lige så godt være min egen kat Felix.

http://entertainment.dk.msn.com/video/video.aspx?cp-documentid=761c5bba-1262-46e7-8f16-9c990def4c0c

Et godt lille grin til katteelskere

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

L.J.L

SussieThyssen skriver:

http://entertainment.dk.msn.com/video/video.aspx?cp-documentid=761c5bba-1262-46e7-8f16-9c990def4c0c

Kærligst
Sussie

Hold k... den er da for lækker den missekat. dejlig tyk og vamset. Og ja Min gamle Hr. Fenne havde gjort nøjagtigt det samme, havde han været hos os idag, RIP

Men det må være samme princip som den med de overvægtige kvinder og det lidt for minimale tøj, tsk tsk

Ja ja, man skal tro på det

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

linselouise skriver:

Hold k... den er da for lækker den missekat. dejlig tyk og vamset. Og ja Min gamle Hr. Fenne havde gjort nøjagtigt det samme, havde han været hos os idag, RIP

Men det må være samme princip som den med de overvægtige kvinder og det lidt for minimale tøj, tsk tsk

Ja ja, man skal tro på det

Ja totalt...vores Felix er også sådan en bamset og lækker missekat, og æsker er guddommelige, meeen.....han kender dog sin begrænsning.
Og ja...det der med tøj og kvinder...nå...det må vi hellere lade ligge LOL

Anmeld

20. november 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Det kunne lige så vel have været vores store røde bamsede tigermis, Bettemand. Han elsker kasser /æsker og skal nok finde en måde at komme ned i den han har udset sig.

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Det kunne lige så vel have været vores store røde bamsede tigermis, Bettemand. Han elsker kasser /æsker og skal nok finde en måde at komme ned i den han har udset sig.

Ja netop...vi har også somme tider ligget flade af grin over vores Felix, når han forsøgsvis har forsøgt sig med en kasse, der var for lille.
Som en flodhest, der prøver at tage en str 36 på
LOOOL

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

hvis nogle af jer, har nogle skønne billeder af jeres katte i æsker/kasser eller andre trange steder, så læg dem endelig på i denne tråd.

Anmeld

20. november 2010

LRJ

SussieThyssen skriver:

hvis nogle af jer, har nogle skønne billeder af jeres katte i æsker/kasser eller andre trange steder, så læg dem endelig på i denne tråd.

Har faktisk nogle af jeres Elvis

Anmeld

20. november 2010

Sakris

De første gange jeg surfede ned over overskriften, har jeg læst det som " Hvad er det med katte og æsler?" Haha.... total blankt herfra!

Men selvom det er katte og æsker er den da bare helt fantastisk... Det var bare et super godt eftermiddagsgrin. Har sendt den videre til min mormor, som har en kat, der opfører sig en anelse som denne. Var ved at smide katten ud engang, hvor den havde lagt sig ned i bunden af en kasse med papiraffald... tosse!! Kunne mærke at tyngdepunktet var helt forkert i kassen, men den hoppede først op da jeg bad den om det!

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Hehe! Ja, den er India også med på! Hun elsker kasser! Her er et par billeder fra sidste års julegaveindpakning... Jeg skulle bare hente tapen, og så sad hun der....

Det I ølkassen var en dag vi ikke kunne finde hende...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2010

Mother-love

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

hahahaha alt for grineren elsker katte har selv en dejlig en af slagsen.

hun er dog lidt større nu.. også begyndt at tage lidt på hehehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.