Miia90 skriver:
Hej til jer som læser dette indlæg. vil ikk noget med det, bare brug for at få lidt luft.
Mistede som sagt min Moar til kræften 1nov09 52år gammel. synes bare idag alt mine følgser sidder ude på tøjet
Savner hende så meget
Er bare faldet ned i et kæmpe stort hul, og kæmper virkelig for at komme op igen! Har været på kontanthjælp det sidste år fordi jeg slet ikk har kunne klare og arbejde med det jeg er uddannet som social og sundhedshjælper
kommunen vil lave et 4 uger praktik for mig, så jeg kan prøve og finde ud af hvordan det går. glæder mig til det, men også mega nervøs
tror bare jeg har glemt mig selv i meget af tiden for ville bare gerne have min lille søster på 17 har det godt og er glad
hun er bare mit guld! og min kæreste gemme 3år er startede på brandmand uddannelse 4 okt, så det skal jeg også lige vende mig til, jeg ikk ser ham så tit. fx i denne weekendt er han på vagt fra fredag 7.11 til mandag 15.15. det synes jeg er hårdt, når man normalt har ham hjemme og putte med om natten
Min far svigtede mig kort tid efter min moars død, men vores forhold er ved og komme på rettekøl igen
+ vi også kæmper på 3år og blive gravide!
en lille øv indlæg herfra 
MIA
Et stort knus herfra.
Det er altid hårdt at miste en elsket forældre, det ved jeg fra mig selv, og så er det lige meget om ved kommende blev 52 eller 84.
Men med tiden vil der gro græs over det, og man vil fortsætte ud i verden.
Sådan vil det også gå for dig. Og når tiden er inde, vil også du føle at livet ikke er så tosset endda. Husk på at livet trods alt, med alle de stød og bump det giver er med til at forme dig som den du er i dag, og hvis du ikke havde oplevet de ting du har, ville du jo slet ikke være dig.
Som en god journalistven sagde til mig:
- Man skal passe på ikke at lade sine tårer slukke den dødes lys!
Det er så rigtigt, så rigtigt, for midt i sin sorg, kan man let komme til at focusere på tabet i stedet for det lys som den elskede, der døde, tændte i en.
Så tænd et lys for din mor, når du føler at hele verden er lidt for mørk, så vil hendes og dit lys sammen sprede mørket og give dig styrke.

Kærligst
Sussie
Anmeld