Åuha - bliver helt svedt...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Valle81

Forleden nat drømte jeg at jeg tabte alle mine tænder, det var så klamt.

Har hørt at nårman drømmer dette er det fordi man står overfor store forandringer i livet.

Har ikke lagt noget i det overhovedet, men jeg tænkte alligevel - gad vide om der er noget om det og om det er godt eller skidt:0)

Så vågner Kenny her til morgen og siger - skat - jeg har drømt at alle mine tænder faldt ud.

SAY WHAT............

Ej det var lige lovlig klamt - nu synes jeg lige pludselig at det løb mig koldt ned af ryggen.

Vi har besluttet at spille lotto idag:0) Ha ha, så må vi se om der er held:0)

Christina, som faktisk blev lidt overrtroisk lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

merichs

Valle81 skriver:

Har hørt at nårman drømmer dette er det fordi man står overfor store forandringer i livet.

Har ikke lagt noget i det overhovedet, men jeg tænkte alligevel - gad vide om der er noget om det og om det er godt eller skidt:0)

Så vågner Kenny her til morgen og siger - skat - jeg har drømt at alle mine tænder faldt ud.

SAY WHAT............

Ej det var lige lovlig klamt - nu synes jeg lige pludselig at det løb mig koldt ned af ryggen.

for at det betyder i vinder den store gevinst , det ville jo ikke være tosset her op til jul  Men ret skræmmende at i begge drømmer det

Anmeld

20. november 2010

Valle81

merichs skriver:

for at det betyder i vinder den store gevinst , det ville jo ikke være tosset her op til jul  Men ret skræmmende at i begge drømmer det

Ja det er nemlig det - jeg bliver også skræmt - men det kan jo lige så godt være vildt positivt:0)

Hvis altså det har noget på sig:0)

Anmeld

20. november 2010

Sujan

Det drømmer jeg også nogle gange...Men vildt i begge har drømt det

Men jeg har altså læst at det betyder man tænker for meget over noget som man måske ikke burde tænke så meget over... At man gør et lille problem til et stort problem.

Jeg har læst det i min mors drømmetydningsbøger

Anmeld

20. november 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

SAY WHAT............

Sådan en drøm har jeg også haft før... Det er grimt, ulækkert og faktisk og en smule skræmmende.... 

Anmeld

20. november 2010

MariaJ

Nej, hvor sært og ja, lidt skummelt at I begge drømmer det samtidig. Jeg har også den drøm engang imellem, men vidste ikke at den skulle betyde noget bestemt. Jeg er ret hys med mine tænder, at de skal børstes grundigt og sådan, så troede egentlig bare det var mit eget tandkompleks, der spillede mig et puds. Men det lader til at være en ret almindelig drøm, siden flere herinde kender den.

Anmeld

20. november 2010

Mathilde

Hmm lidt mystisk at i begge drømmer samme drøm! God idé at spille Lotto i dag hehe

Jeg har også ofte drømt, at mine tænder faldt ud...rigtig grimt og ubehageligt. Jeg har også fået at vide, at det kan være hvis ens fundament bliver usikkert eller der sker en grundlæggende forandring. Det kan både være indre og ydre ændringer...

Håber I vinder i Lotto

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Det er SÅ klamt at drømme!! Jeg drømmer det tit, men tror mit kommer af underbevidstheden, da jeg er faldet og har slået en fortand i stykker, og derefter har fået lavet en krone.. Og jeg er så bange for at der skal ske mine andre tænder noget..

Men jeg kender det godt, og det er så ulækkert. Nogle gange har jeg sågar smagt blod i munden

Det er sjovt nok ikke sket at jeg har drømt det efter jeg blev gravid.. Så måske har det været det drømmene har varslet?

Håber I vinder i LOTTO i aften!!

Anmeld

20. november 2010

TbCp

Jeg drømmer også at jeg taber mine tænder og det er altid når der sker/skal ske store forandringer i mit liv.

Bla engang hvor jeg skulle fortælle nogle mennsker noget meget ubehagelig.
Op til drømte jeg at mine tænder faldt ud.
Da jeg så havde  fået det sagt drømte jeg at jeg ikke kunne åbne min mund fordi mine tænder sad fast. Jeg tog til tandlægen som fik åbnet min mund og ud røg en masse rådne tænder...
Der var ingen tvivl om symbolikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.