Mødregruppe - Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Anonym trådstarter

Er det mærkeligt at tjekke ens mødregruppe ud på facebook, inden man skal møde dem for første gange??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Diana...

Tja det vej jeg ikke, det er vel normalt at være nys. Men efter hånden er folks profiler jo så skjulte at man ikke vil få noget ud af det. Min egen får man ikke noget ud af at tjekke for den er mere eller mindre helt skjult. 

Anmeld

20. november 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Tja det vej jeg ikke, det er vel normalt at være nys. Men efter hånden er folks profiler jo så skjulte at man ikke vil få noget ud af det. Min egen får man ikke noget ud af at tjekke for den er mere eller mindre helt skjult. 

Hihi ja min er så skjult at man ikke kan få lov at slå noget op på min væg hihi

og kan stadig ikke finde ud af at lave det om

Anmeld

20. november 2010

Anonym trådstarter

det var også mere bare for at se deres profilbillede

Anmeld

20. november 2010

SoffiLine

Men hvad får du ud af at vide hvordan de ser ud? Det er jo ikke den måde man finder ud af noget om folk, da det ikke er udseendet der tæller

Anmeld

20. november 2010

Koen.

altså jeg indrømmer da gerne at jeg tjekkede hvordan de så ud ovs Rart at sætte ansigt på navnene!

Anmeld

20. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det syndes jeg er noget mærkeligt noget. Hvorfor ikke bare vente til du skal møde dem face-to-face.

Personligt ville andre ikke få noget ud af min profil - da den kun er for mine venner

Anmeld

20. november 2010

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

altså jeg indrømmer da gerne at jeg tjekkede hvordan de så ud ovs Rart at sætte ansigt på navnene!

lige præcis - min tanke..

Anmeld

20. november 2010

Koen.

Anonym skriver:

lige præcis - min tanke..

nemlig, så må folk synes det er mærkeligt

Anmeld

20. november 2010

wamse

Jeg ville også tjekke Andre ville dog intet få ud af at tjekke min, da det kun er venner der kan se noget på min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.