Vild med dans, aftalt spil!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. november 2010

LenaJohansen

http://ekstrabladet.dk/iphone/a.jsp?id=1454949

De snyder da noget så grusomt... Syntes slet ikke det er fair... Det er da klart tv2 ikke vil lade deres vejrpige tabe.. Det er så fejt, som noget kan være!!! 

Jeg er en af dem der stemte på laura og silas.. Men uden held.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

nilletøz

Jeg tror ikke på det... Tænk på hvor mange der stemmer på sådan en aften som i dag!!

Anmeld

20. november 2010

Carina1977

nilletøz skriver:

Jeg tror ikke på det... Tænk på hvor mange der stemmer på sådan en aften som i dag!!

Ja og ekstrabladet skriver jo så meget

Anmeld

20. november 2010

noah3006

Jeg stemte også på Laura Og silas, de var klart vinderene!!!Og ja er ved at være godt træt af de laver sådan noget snyderri når det handler om konkurrence...men mon ikke man skal til at vænne sig til at alt er iscenesat og tilretttelagt når det har med tv at gøre... og i den sidste ende er det dem der nok skal afgøre hvem der vinder. Vi andre kan så bare se dumme ud og vide at vi har "doneret" 5 kr + alm sms takst til et selvskab der nyder godt af det.  desværre nutiden idag er fyldt med snyderri.

Anmeld

20. november 2010

Maria.

Hvis det var tilfældet at det var snyd og tilrettelagt, havde de nok fundet en anden måde at gøre det på.. Det der var jo for åbenlyst..

Jeg er bare glad for at jeg ikke bruger penge på den slags.. Det lader jeg andre om.. Havde dog stemt på Cecilie og Mads hvis jeg skulle stemme!!

Anmeld

20. november 2010

Maria.

Carina1977 skriver:

Lige præcis!! De elsker når de kan få noget at grave i.. Og så lad dem da det..

Anmeld

20. november 2010

Maddox

Her stemte vi også på Laura og Silas, og min sms gik fint igennem

Anmeld

20. november 2010

Charlotte Wberg

Jeg tror nu ikke at de snyder, der er vel bare mange delte meninger om deltagerne, som der er med så meget andet

Jeg ser dog ikke selv "VMD" så aner ikke hvor min stemme ville ha´ været, hvis det nu var...

Anmeld

20. november 2010

wamse

Nu har jeg ikke set programmet selv, for synes godt nok konceptet er pænt slidt nu, men synes altså at de her beskyldninger om snyd kommer hver evig eneste gang, hvor der er en form for afgørelse i tv. det gjorde der også ved X-factor og lignende programmer

Anmeld

20. november 2010

JulieE

Carina1977 skriver:

Præcis... Ekstra bladet ernjo ikke ligefrem kendt for at tjekke op på deres kilder inden de skriver tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.