Vi ska ha den skønneste lille pige....se hende lige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

propogberta

gruener skriver:

Ihh er slet ikke jaloux " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" /> Hvor er det bare en dejlig lille hund du skal have..

Skal selv have mig en grand danois, når vi kommer i hus.. Vi har en boxer nu, en skøn race også " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" /> Og hvor er det nogle flotte billeder... Jeg skal bare i hus i en ruf!!! 

Hilsen Sara 

Her er min lille hund 

Tak..ja hun er skøn

Og det er da oz en nuser hund du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

propogberta

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhhh hvor skønt. Det er en dejlig race!

Jeps

Anmeld

20. november 2010

Pia.

propogberta skriver:

Onsdag den 1/12 ska vi hente vores lækre lille (så længe det varer &nbsp Grand Danois pige . Nøj hvor vi glæder os! Hun er efter de bedste forældre man kunne ønske så nu ska de sidste dage bare gå meget hurtigt ! jeg har lige vedhæftet et par billeder af de søde små (nr.1-4) samt mor (nr.5) og far (nr.6-7) !

Nej puha, det der er slet ikke mig sådan en stor hund - jeg er til de små racer og den der er da slet ikke noget for mig.... !!!!!!  

ARRRRR JEG LYVER SÅ MEGET NU  .... Jeg er GRØN af misundelse ..... iii Pia vil også have sådan en stor lækker vovse... Elsker store hunde .... alle mine hunde har jo været store lækre labber og så en enkels grosser sweizer sennen og jeg vil så gerne have sådan en race en dag - er så forelsket i den store race og det skønne sind de har... Ønsker mig et stort hus så jeg kan have alle de hunde jeg drømmer om

Hvis I mangler en plejefamilie i ferien så ringer I bare

Tillykke med den smukkeste pige...

Knus fra Pia - stadig misundelig...

Anmeld

21. november 2010

propogberta

Pia. skriver:

Nej puha, det der er slet ikke mig sådan en stor hund - jeg er til de små racer og den der er da slet ikke noget for mig.... !!!!!!  

ARRRRR JEG LYVER SÅ MEGET NU  .... Jeg er GRØN af misundelse ..... iii Pia vil også have sådan en stor lækker vovse... Elsker store hunde .... alle mine hunde har jo været store lækre labber og så en enkels grosser sweizer sennen og jeg vil så gerne have sådan en race en dag - er så forelsket i den store race og det skønne sind de har... Ønsker mig et stort hus så jeg kan have alle de hunde jeg drømmer om

Hvis I mangler en plejefamilie i ferien så ringer I bare

Tillykke med den smukkeste pige...

Knus fra Pia - stadig misundelig...

Tak !

Jeg ville også ønske vi havde meget mere plads så havde vi også haft 2 ! Vi er bare slet heller ik til de små hunde på størrelse med kattekyllinger ! Vores unger elsker alle 3 de store godmodige kæmper så de ka næsten ikke holde ventetiden ud til det blir den 1/12!

Tak for tilbuddet om feriebolig men tror slet ik vi ka undvære hende så hun kommer da med !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.