Jer med børn på næsten 3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Polkaprik

bette skriver:

må lige kommentere kampvægten... det er jo heeelt vildt !!

fødte du hende selv?? og sikke da en længde hun havde.. 

var du ik helt enorm som gravid så?

Hahahaha.. Ja hun var en ordenlig basse! Nej jeg blev frarådet at føde hende selv så hun blev taget ved KS. Da lægen målte hendes hovedomfang som var 40 cm sagde hun til mig at det var den helt rigtige beslutning

Jeg var meeeget stor da jeg var gravid med hende og blev tjekket flere gange for at se om der skulle gemme sig en ekstra derinde et sted. Men nej, hun var bare stor som 2

Her er hun kun et par timer gammel og farmor som holder hende er altså helt normal størrelse, så der kan man godt se hvor stor min tøsepige er..haha.. Kunne ikke lige få vendt billedet..sorry

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

bette

Polkaprik skriver:

Hahahaha.. Ja hun var en ordenlig basse! Nej jeg blev frarådet at føde hende selv så hun blev taget ved KS. Da lægen målte hendes hovedomfang som var 40 cm sagde hun til mig at det var den helt rigtige beslutning

Jeg var meeeget stor da jeg var gravid med hende og blev tjekket flere gange for at se om der skulle gemme sig en ekstra derinde et sted. Men nej, hun var bare stor som 2

Her er hun kun et par timer gammel og farmor som holder hende er altså helt normal størrelse, så der kan man godt se hvor stor min tøsepige er..haha.. Kunne ikke lige få vendt billedet..sorry

Michelle

haha hvor ser det vildt ud.. godt du ik fødte selv, 40 cm hovedfang.. aaavs hehhe

hvad så nu, er hun stadig stor?

Anmeld

20. november 2010

Polkaprik

bette skriver:

haha hvor ser det vildt ud.. godt du ik fødte selv, 40 cm hovedfang.. aaavs hehhe

hvad så nu, er hun stadig stor?

Jaa hun ligger stadig i den høje ende. Men hun er er en meget velproportioneret pige. 101 cm høj ca 16 kg og så bruger hun str 28 i sko...hahaha

Michelle

Anmeld

20. november 2010

bette

Polkaprik skriver:

Jaa hun ligger stadig i den høje ende. Men hun er er en meget velproportioneret pige. 101 cm høj ca 16 kg og så bruger hun str 28 i sko...hahaha

Michelle

hehe jamen det er jo godt så.. hun ser ihvertfald skøn ud

Anmeld

20. november 2010

oerbaek

Min mathias blev 3 i august...

Han vejer ca 12 kg og er 91 høj så han er en lille fis... vi har altis fået at vide at han er for lille men han spiser næsten mere end sin far Og han er glad og aktiv og følger ellers sin udvilking så det har ikke nogen betydning at han er lille  

Jeg er selv 169 og far er 179...

Anmeld

20. november 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn bliver 3 til marts. og han vejer nu 11,1 kg og er 87 cm.

men han er også hjerte barn og de kan godt have lidt sværer ved at vokse

Anmeld

20. november 2010

Mormilla

Patrick bliver 3 år til maj. Det skal lige siges at han var lille da blev født. Men er nu kommet godt med.

Han vejer ca 12 kg og er nok ca. 86cm høj.

Anmeld

21. november 2010

Fru.Ø

J vejede 14,5 kg da han var 3år,længden kan jeg ikke huske men han er en lang dreng

Anmeld

21. november 2010

eliasogmor

Nókkvadis skriver:

Min søn bliver 3 her i februar 2011..

Det jeg vil med det her indlæg er ca og se om min søn bare er lille og vejer for lidt..

Selvom jeg har lavet en afstemning på i meget gerne skrive jeres barns højde og vægt

Jeg har lige været på Hospitalet i dag og min søn vejer 12,8 kg og er 90,8 høj og bliver meget snart 3 år.

elias fylder 3, den 23 jan.. og sidst jeg vejede ham vejede han ca 13,8 og er 87 cm lang...

Anmeld

21. november 2010

saxa

Yasmin bliver 3 til Maj og hun vejer 15kg og måler 100cm.

Men man kan desværre ikke sammenligne børn sådan, da alle børn er forskellige..

>:<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.