aaaarrgh... hjælp!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2010

MorTilMalene

lille pigen vil ikke ligge i sin vugge!!

er det en form for trygheds flip? jeg har siddet med hende hele dagen, hun vil ikke andet end at ligge hos mig. jeg får stres.. ikke fordi det ikke er skønt at sidde med sit lille vidunder, men ville gerne have ryddet lidt op inden i morgen..

nogen der kan et råd eller to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Pige2009

MorTilMalene skriver:

lille pigen vil ikke ligge i sin vugge!!

er det en form for trygheds flip? jeg har siddet med hende hele dagen, hun vil ikke andet end at ligge hos mig. jeg får stres.. ikke fordi det ikke er skønt at sidde med sit lille vidunder, men ville gerne have ryddet lidt op inden i morgen..

nogen der kan et råd eller to?

Det kan sagtens være tryghed, når hun ikke er større. Har du prøvet at svøbe hende? Det hjalp altid med Laura 

Anmeld

19. november 2010

Alberts/

når min den bette ikke vil sove svøber jeg ham ind i et tæppe hans arme ligger ned langs hans side, så falder han til ro med kroppen og får tryghed samme tid(; han elsker det

Anmeld

19. november 2010

MorTilMalene

det har jeg prøvet.. men det eneste der hjælper er at ligge på mit bryst.. håber snart kæresten kommer hjem så kan han få lov at ligge med hende.. pyyha..

Anmeld

19. november 2010

klmf

Vi havde også sådan en periode.... Jeg fik min mor til at komme og rydde op, mens jeg var klæbet sammen med bobsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.