3iui-h( bløder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg blødte også før tid ved vores første IUI og jeg var desværre ikke gravid Men jeg krydser fingre for, at din blødning er af de gode slags

Lisbeth

tak smukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Miia90

det er begyndt og spænde og svig i underlivet i ca 3-4 sek? nogen der ved hvorfor ?

Anmeld

20. november 2010

Miia90

slet ikk nogen som har prøvede det ?

Anmeld

22. november 2010

Rockertand

Tak, jeg tænte lige med det samme  om det kunne være gravilitet uden for livmorden eller  ægge måske har sat sig fast

Implantationsblødning er på 5.-7. dagen efter implantation, men langtfra alle oplever det.

Graviditet uden for livmoderen giver først symptomer et stykke tid efter testdag, mener det er omkring 7.-8. uge.

Anmeld

22. november 2010

Miia90

Rockertand skriver:

Implantationsblødning er på 5.-7. dagen efter implantation, men langtfra alle oplever det.

Graviditet uden for livmoderen giver først symptomer et stykke tid efter testdag, mener det er omkring 7.-8. uge.

men kan det ikk ske før alligevelet. havde jo et kæmpe æg på 4 cm :???

Anmeld

22. november 2010

Rockertand

Miia90 skriver:

men kan det ikk ske før alligevelet. havde jo et kæmpe æg på 4 cm :???

Jeg synes, at du skal læse lidt om befrugtningen og embryoets udvikling og vejen til implantation, så vil du se, at det er en skrøbelig proces, der helst skal tage 5-7 dage for at gennemgå en udvikling der modsvarer en levedygtig graviditet. Spørg evt. din gynækolog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.