.. Det må være nøgleordene for mit liv lige nu 
GLAD fordi jeg er GRAVID
Ja, det kan jeg stadig vågne om natten og tænke "Gud ja, det er rigtig nok".. Og så vækker jeg lige bjørnen og fortæller ham det, for tænk hvis han nu også var i tvivl
Men jeg er så også træt, fordi jeg er gravid.. Det letter så småt, og overskudet vender tilbage. Længe ventet! 
GLAD fordi vi har fået (købt) billetter til Færøerne til jul, så vi skal holde jul sammen hos bjørnens familie. Og det bliver dejligt! Jeg har ikke selv den store familie, men det har bjørnen. Og der er jeg heldigvis velkommen. Så jeg har fået lavet mig en laaang ferie i min praktikperiode. Min vejleder sagde, at jeg selv måtte administrere min tid, så bare jeg havde 300 timer, så måtte jeg komme hver søndag aften, hvis jeg havde lyst. Så det er dejligt, og vi glæder os meget til at skulle afsted. Julen betyder noget andet for mig nu, hvor vi selv er ved at blive en familie og maven vokser. Den nævnte praktik gør mg dog også træt. Det er hårdt at starte et nyt sted og lære nye kolleger og arbejdsgange at kende. Men det skal nok blive godt, og jeg er glad for at være der. 
Jeg er træt lige nu, fordi jeg har været dårlig inat, og har rendt på toilet i nat og idag, adskillige gange. Roskildesyge
Men det er forhåbentlig væk til i morgen, for da skal jeg til årets eneste julefrokost 
Glad for, at jeg har været til 1. lægesamtale og har fået en vandrejournal, men træt af vægten, som også liiige fik en kommentar med i svinget 
Men jeg skal være glad for, at det er en graviditet og et smukt barn der er på vej.. Og så må jeg være træt af vægten senere 
For tiden er jeg vist mest med på en kigger herinde, og får ikke skrevet så meget! Men jeg sender Jer alle en kærlig tanke eller 1000, og håber I er glade, men ikke lige så trætte, som jeg