Billeder ....kom så alle sammen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.616 visninger
42 svar
0 synes godt om
19. november 2010

JustAnotherName

Hvis ikke I lige har nogle nye billeder liggende, så smid bare et par af ældre dato. Det er jo bare altid skønt, at se lidt billeder af alle vores dejlige unger.

Jeg ligger selv ud. Her er der et par stykker af mine to tøser fra igår aftes....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Vingummien

Hvis ikke I lige har nogle nye billeder liggende, så smid bare et par af ældre dato. Det er jo bare altid skønt, at se lidt billeder af alle vores dejlige unger.

Jeg ligger selv ud. Her er der et par stykker af mine to tøser fra igår aftes....

Kunne være jeg skulle være med den her gang

1 af 2 dovne dyr fra den anden dag og et billed af Emil fra idag 

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Hvor er Celina blevet store, Katrine. Og er håret ikke vokset meget på det sidste? Jeg synes det er så sødt, at du altid har billeder af pigerne sammen. Det virker som om de virkelig nyder hinandens seæskab!

og S. herligt billede af de to dovendyr Emil er også ved at blive en stor dreng!

Her er vores "barn", der nu har skiftet tittel fra embryo til Foster I har nok set det før, men kunne ikke dy mig

Anmeld

19. november 2010

Vingummien

kitty skriver:

Hvor er Celina blevet store, Katrine. Og er håret ikke vokset meget på det sidste? Jeg synes det er så sødt, at du altid har billeder af pigerne sammen. Det virker som om de virkelig nyder hinandens seæskab!

og S. herligt billede af de to dovendyr Emil er også ved at blive en stor dreng!

Her er vores "barn", der nu har skiftet tittel fra embryo til Foster I har nok set det før, men kunne ikke dy mig

Det er han

Og dejligt billed

Anmeld

19. november 2010

oo

mig og sol efter en meget våd, meget kold og meget lang tur i Pipstorn Skov

Anmeld

19. november 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

Ej ser da bare super hyggeligt ud

Anmeld

19. november 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Kunne være jeg skulle være med den her gang

1 af 2 dovne dyr fra den anden dag og et billed af Emil fra idag 

Sikke de to KNEJTER hygger sig godt sammen

Anmeld

19. november 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Jaaaa, et billede af Jeres lille baby.
Jeg har ikke set det før ....måske fordi jeg har haft så utrolig lidt tid til at få fulgt ordentlig med i det hele på det seneste.

Hvor er det bare fantastisk med sådan et bekræftende kig ind til ens lille spire i maven. jeg glæder mig til at se MAAANGE flere billeder løbende. Både af og fra maven og senere hen, når h%n engang er født.

Ja, Celina er blevet stor. Hun er 1½ år om 3 dage. Vildt, allerede!
Og de der billeder, som jeg får af dem sammen, er altid på deres eget initiativ. Her var det Bianca der satte sig om bagved Celina.
De tager tit hinanden i hånden, når vi går ude. Og når vi henter dem i BH/VS, hvis de har tilbragt tid på hver deres stuer, så løber de hinanden i armene og krammer hinanden. De har virkelig stor glæde af hinanden .....både i den kærlige mysse/kramme form, og i den dersens søstre-kærlighed, hvor man skriger og tuder over hinanden, når de begge er trætte ...hehe. Men de ER helt sikkert MEGET glade for hinanden

Anmeld

19. november 2010

JustAnotherName

Aijhh, hvor er det bare RIGTIGT! Altså sådan helt som det skal være!!
Det er så dejligt, Trine, at se dig sådan, sidde der og være MOR 

Og sikke en fantastisk lille pige i har fået Jer. Jeg håber at jeg en dag bliver så heldig, at jeg får mulighed for at møde både dig og Sol (og også meget gerne Søren) i det virkelige liv. Indtil da, hvis det engang sker, så glæder jeg mig bare over, at følge Jer herinde.

Skønt billede .......det var bare dét jeg ville sige

Anmeld

20. november 2010

Vinker

Er der noget bedre end billede-runder. Elsker at se billeder af de skønne børn :)

Her er lidt af min dejlige glade dreng :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.