kitty skriver:
Hvor er Celina blevet store, Katrine. Og er håret ikke vokset meget på det sidste? Jeg synes det er så sødt, at du altid har billeder af pigerne sammen. Det virker som om de virkelig nyder hinandens seæskab!
og S. herligt billede af de to dovendyr
Emil er også ved at blive en stor dreng!
Her er vores "barn", der nu har skiftet tittel fra embryo til Foster 
I har nok set det før, men kunne ikke dy mig 
Jaaaa, et billede af Jeres lille baby.
Jeg har ikke set det før ....måske fordi jeg har haft så utrolig lidt tid til at få fulgt ordentlig med i det hele på det seneste.
Hvor er det bare fantastisk med sådan et bekræftende kig ind til ens lille spire i maven. jeg glæder mig til at se MAAANGE flere billeder løbende. Både af og fra maven og senere hen, når h%n engang er født.
Ja, Celina er blevet stor. Hun er 1½ år om 3 dage. Vildt, allerede!
Og de der billeder, som jeg får af dem sammen, er altid på deres eget initiativ. Her var det Bianca der satte sig om bagved Celina.
De tager tit hinanden i hånden, når vi går ude. Og når vi henter dem i BH/VS, hvis de har tilbragt tid på hver deres stuer, så løber de hinanden i armene og krammer hinanden. De har virkelig stor glæde af hinanden .....både i den kærlige mysse/kramme form, og i den dersens søstre-kærlighed, hvor man skriger og tuder over hinanden, når de begge er trætte ...hehe. Men de ER helt sikkert MEGET glade for hinanden 
Anmeld