Vuggestue-start....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Lsh

I går kom dagen så hvor Karoline startede i vuggestue og det egentlig okay når vi er der, pædagogerne skal holde sig på afstand; men allerede i dag på 2. dagen er én af pædagogerne ved at blive accepteret.
I dag er det også gået fint nok; man kan jo ikke forvente det store når det kun er 2. dag hun er der og vi tager én dag af gangen. Karoline er meget mor/far pige, da vi siden januar har haft et langt sygdomsforløb inden vi i juni fandt ud af at hun har mælkeintolerance. Så al den sygdom har knyttet hende endnu mere til os og er stadig ikke glad for nye mennesker; men det skal nok komme.

Nu er det så sådan at jeg fra Cecilie ikke kan huske hvornår der kommer en reaktion på at starte i vuggestue/dp og om der overhovedet "plejer" at komme det?
Det forholder sig sådan at Karoline i går eftermiddags, i går aftes, natten til i dag og efter vi kom hjem fra vuggestue i dag og nu for 1 time siden har været ganske meget ked af det og helt utrøstelig :( Sidste udvej natten til i dag og her til aften resulterede i en sutteflaske :S Egentlig synes jeg ikke det er okay; men det var vitterlig det eneste der virkede!
Der sker jo utrolig meget nu efter hun er startet i vuggestue; men er det virkelig allerede en reaktion på det der kommer her? Hvor længe kan det vare og hvad kan vi ellers gøre?

Knus Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Så vidt jeg husker varede Jesses reaktion nogle få dage, men den var ikke så voldsom. Han var stadig på flasken, så den kunne jo bruges uden "dårlig" samvittighed.

Det lyder til at indkøringen går som den skal, så bare tag 1 dag af gangen. Hun skal nok blive glad for "vuggeren" :)

(H)

Anmeld

19. august 2008

Lsh

Jeanne skriver:

Så vidt jeg husker varede Jesses reaktion nogle få dage, men den var ikke så voldsom. Han var stadig på flasken, så den kunne jo bruges uden "dårlig" samvittighed.

Det lyder til at indkøringen går som den skal, så bare tag 1 dag af gangen. Hun skal nok blive glad for "vuggeren" :)

(H)

Karoline er også stadig på flasken 2 gange om dagen; men i dag er vi allerede oppe på 4, så det synes jeg er lidt vildt; men det vigtigste er jo hun finder trøst og og tryghed, når nu der sker så meget nyt :)

Anmeld

19. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Lsh skriver:

Karoline er også stadig på flasken 2 gange om dagen; men i dag er vi allerede oppe på 4, så det synes jeg er lidt vildt; men det vigtigste er jo hun finder trøst og og tryghed, når nu der sker så meget nyt :)

Nemlig. Så er det ligemeget hvor mange flasker hun får :P Bare hun har det godt. Det er jo ikke noget hun bruge hele sit liv ;) - altså flasken :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.