SKAL finde en kjole i Århus i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Multebær

Hej piger jeg står med en problem. Jeg har lige opdaget at jeg er kommet til at vaske samtlige af de kjoler jeg kan passe på 90 grader i stedet for 30 grader :\'( var ellers helt vild med en af mine graviditetskjoler og skulle have haft den på til fest i Århus i morgen aften. Skal afsted med toget fra kbh til Århus i mogen og kan ikke nå at købe en i de butikker jeg kender i kbh. Er der en af er der kan hjælpe mig med at finde en butik som jeg kan købe en billig (max 450kr kjole i Århus) jeg kender nemlig ikke byen så godt og har travlt inden jeg skal til fest om aftenen.

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> for at i kan give mig en idé om hvor jeg skal gå hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

LRJ

havde ikk set du var gravid så ved jeg det ikk

Anmeld

19. november 2010

Steph_Laurits

Multebær skriver:

Hej piger jeg står med en problem. Jeg har lige opdaget at jeg er kommet til at vaske samtlige af de kjoler jeg kan passe på 90 grader i stedet for 30 grader :\'( var ellers helt vild med en af mine graviditetskjoler og skulle have haft den på til fest i Århus i morgen aften. Skal afsted med toget fra kbh til Århus i mogen og kan ikke nå at købe en i de butikker jeg kender i kbh. Er der en af er der kan hjælpe mig med at finde en butik som jeg kan købe en billig (max 450kr kjole i Århus) jeg kender nemlig ikke byen så godt og har travlt inden jeg skal til fest om aftenen.

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> for at i kan give mig en idé om hvor jeg skal gå hen

Hvad størrelse er du? Bor i Randers og har en hvis ventekjole med noget sort på som aldrig har været brugt som du evt. kan låne?

Anmeld

19. november 2010

Multebær

StephanieJ skriver:

Hvad størrelse er du? Bor i Randers og har en hvis ventekjole med noget sort på som aldrig har været brugt som du evt. kan låne?

Det er sødt af dig men tror det bliver svært for mig at komme til Randers. Vi har fuldt program fra vi ankommer til vi skal hjem til Sjælland igen om søndagen. Det bliver noget med at smutte forbi en butik eller sådan noget. 

Jeg bruger normalt størrelse 38 - ved ikke hvad man så er i gravid størrelse - måske 42-44

Anmeld

19. november 2010

Steph_Laurits

Multebær skriver:

Det er sødt af dig men tror det bliver svært for mig at komme til Randers. Vi har fuldt program fra vi ankommer til vi skal hjem til Sjælland igen om søndagen. Det bliver noget med at smutte forbi en butik eller sådan noget. 

Jeg bruger normalt størrelse 38 - ved ikke hvad man så er i gravid størrelse - måske 42-44

Nååh okay, det var ærgeligt

Håber du finder en kjole i Århus du kan få på imorgen

Anmeld

19. november 2010

Jakob'sMor

Multebær skriver:

Jeg kender ikke deres priser, men mener der ligger en mummi i Århus, i enten M. P. Brunnsgade eller Jægergårdsgade lige bag Brunns Galleri - håber du finder noget :-)

Anmeld

19. november 2010

Schelderup

BetinaMikkel skriver:

Jeg kender ikke deres priser, men mener der ligger en mummi i Århus, i enten M. P. Brunnsgade eller Jægergårdsgade lige bag Brunns Galleri - håber du finder noget :-)

Og der ligger en Name It i Bruuns Galleri, som også har ventetøj. du går lige fra Banegården og ind i Bruuns galleri

Anmeld

19. november 2010

Multebær

Schelderup skriver:

Og der ligger en Name It i Bruuns Galleri, som også har ventetøj. du går lige fra Banegården og ind i Bruuns galleri

Perfekt. Mange tak for hjælpen >:<

Anmeld

19. november 2010

Multebær

Mange tak allesammen :-) jeg smutter fra banegården til Bruuns Galleri :-)

Anmeld

19. november 2010

Jibbe

Og den der mummi forretning ligger lige ved Bruuns galleri. Hvis du går ud ved udgangen ved Kvickly så ligger den lige ovre på den anden side af gaden.
Ellers er der også ventetøj i bestseller forretningen. Der går du ud af banegården og ned af ryesgade (strøget) og så kommer den på venstre side efter lyskrydset. Der er måske 3-400 m.
Håber du finder noget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.