Min mand til julefrokost....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Hejsa Tøser

Skriver ano fordi jeg egentlig er pisse flov over jeg har det som jeg har det....

Min mand er lige pt i praktik i en sfo, hvor det jo vrimler med kvinder. De er 3 fyre, med min mand.

Jeg er meget meget jaloux, trods jeg faktisk stoler på min mand... Lyder underligt. Men er nok i bund og grund fordi jeg er usikker på min selv!

I aften skal min mand så til julefrokost med hans arbejde, og jeg har ikke haft det skidt over det overhovedet. Jeg har lavet en aftale med en veninde i aften om at tage i byen og mine forældre passer ungerne. Jeg har glædet mig til at skulle i byen. Men det er nu overskygget af angsten for at min mand skal til julefrokost med en masse kvinder...

Jeg ser den der typiske julefrokost for mig hvor folk boller udenom osv osv...

Har helt ondt i maven over det, og har rigtig svært ved at finde glæden ved selv at skulle i  byen frem....

Åhhh, piger hjælp mig, hva pokker gør jeg for at slippe af med min jalousi??? Har prøvet psykolog osv, men det hjælper kun kortvarigt.....Fortsætter jeg sådan ødelægger jeg vores forhold....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Barbamama

Åh det er sgu svært. Har han nogensinde givet dig en grund til at tro at han ikke ville være dig tro??? Er du ikke også ham tro når du er i byen?? Prøv at vend den om og så tænk på hvis han havde de tanker om dig som du har om ham? Du ved jo også at du aldrig ville være ham utro og han har det da nok på samme måde.... Jeg ved ikke hvad du lige skal gøre hvis du siger psykolog ikke hjælper.

Anmeld

19. november 2010

Amso

Jeg har også engang haft det sådan, var meget jaloux selv og jeg ingen grund havde til det. Men tænkte så, at jeg jo selv går i byen og drikker mig fuld og div. Haft det sjovt med mændende, som med ens veninder, men ikke mere. Og det skal der også være plads til jo.  Så hvorfor skulle han gøre det??

Og at folk er utro til julefrokoster, ja de dumme af dem er..!!? Men folk er da lige så fulde i byen, og han stoler på dig.?? Lyder det til i hvert fald.. Hvorfor så ikke stole på ham, det skal da være gensidigt..  Men ved godt det desværre kan være svært. Men sæt det lidt i perspektiv.. Din mand stoler på dig? En mand som stoler på sin kæreste og ikke er jaloux, er som regel dem som er til at stole på selv..!, har jeg erfaret. Og tror nu det passer meget godt..

Anmeld

19. november 2010

Loa

Anonym skriver:

Hejsa Tøser

Skriver ano fordi jeg egentlig er pisse flov over jeg har det som jeg har det....

Min mand er lige pt i praktik i en sfo, hvor det jo vrimler med kvinder. De er 3 fyre, med min mand.

Jeg er meget meget jaloux, trods jeg faktisk stoler på min mand... Lyder underligt. Men er nok i bund og grund fordi jeg er usikker på min selv!

I aften skal min mand så til julefrokost med hans arbejde, og jeg har ikke haft det skidt over det overhovedet. Jeg har lavet en aftale med en veninde i aften om at tage i byen og mine forældre passer ungerne. Jeg har glædet mig til at skulle i byen. Men det er nu overskygget af angsten for at min mand skal til julefrokost med en masse kvinder...

Jeg ser den der typiske julefrokost for mig hvor folk boller udenom osv osv...

Har helt ondt i maven over det, og har rigtig svært ved at finde glæden ved selv at skulle i  byen frem....

Åhhh, piger hjælp mig, hva pokker gør jeg for at slippe af med min jalousi??? Har prøvet psykolog osv, men det hjælper kun kortvarigt.....Fortsætter jeg sådan ødelægger jeg vores forhold....

Tænker (medmindre han selvfølgelig har lavet noget gris før) så er det eneste du kan gøre nok at arbejde med dig selv og dit selvværd... Med eller uden proffessionel hjælp....
Han er jo sammen med dig af en årsag skal du tænke på

Anmeld

19. november 2010

Miamaja

De forste 2-3 aar jeg kendte min mand, var jeg ogsaa ret jaloux, ogsaa fordi jeg ved, hvordan mange advokatsekreataer byder sig (meget nedringede bluser osv) for de mandlige advokater paa arbejdspladsen. Tilsidst sagde jeg til mig selv, at i realiteten er der INTET jeg kan goere for at undgaa hvis min mand har en affaere, saa jeg kan ligesaa godt lade vaere med at bekymre mig!, og siden da, saa bekymrer jeg mig ikke. Man kan ikke forhindre noget selv paa vegne af en anden. Din mand traeffer sine egne valg, og jeg ser det kun som en god 'provelse' og saa om han er vaerd at samle paa. dvs hvis han elsker dig helt og aldeles saa er der intet der kan friste ham- Saa han skal da afsted og feste alene

Anmeld

19. november 2010

Cris

Miamaja skriver:

De forste 2-3 aar jeg kendte min mand, var jeg ogsaa ret jaloux, ogsaa fordi jeg ved, hvordan mange advokatsekreataer byder sig (meget nedringede bluser osv) for de mandlige advokater paa arbejdspladsen. Tilsidst sagde jeg til mig selv, at i realiteten er der INTET jeg kan goere for at undgaa hvis min mand har en affaere, saa jeg kan ligesaa godt lade vaere med at bekymre mig!, og siden da, saa bekymrer jeg mig ikke. Man kan ikke forhindre noget selv paa vegne af en anden. Din mand traeffer sine egne valg, og jeg ser det kun som en god 'provelse' og saa om han er vaerd at samle paa. dvs hvis han elsker dig helt og aldeles saa er der intet der kan friste ham- Saa han skal da afsted og feste alene

Jeg har lært en gang, at når der ikke findes et problem, hvorfor at skabe problemet????? Det betyder, at man skal tænke på problemet, når problemet kommer. Så hvis manden er til julefrokost, hvorfor så stresse kroppen og sinden med at tænke på et problem, som slet ikke eksistere? Manden sidder og hygger og få en bedre forhold med kollegerne og det er det. Hvis du så finder ud af, at han har været utro, så kan du begynde at være ked af det og tænke på, hvad i skal gøre. Den philofophi fungerer faktisk med alt i livet og det har hjulpet mig rigtigt meget. Hver gang jeg tænker en "hvad hvis..." så siger jeg til mig selv "glem det! Det er ikke sket og jeg skal ikke tanke på et problem, som jeg ikke har endu. Jeg skal nok bekymre mig, når problemet bliver til virkligheden" 

Anmeld

20. november 2010

Miamaja

Jeg har lært en gang, at når der ikke findes et problem, hvorfor at skabe problemet????? Det betyder, at man skal tænke på problemet, når problemet kommer. Så hvis manden er til julefrokost, hvorfor så stresse kroppen og sinden med at tænke på et problem, som slet ikke eksistere? Manden sidder og hygger og få en bedre forhold med kollegerne og det er det. Hvis du så finder ud af, at han har været utro, så kan du begynde at være ked af det og tænke på, hvad i skal gøre. Den philofophi fungerer faktisk med alt i livet og det har hjulpet mig rigtigt meget. Hver gang jeg tænker en "hvad hvis..." så siger jeg til mig selv "glem det! Det er ikke sket og jeg skal ikke tanke på et problem, som jeg ikke har endu. Jeg skal nok bekymre mig, når problemet bliver til virkligheden" 

Dejlig maade at beskrive det paa Cris. Det er nemlig dejligt befriende ikke at skulle have det daarligt over ting i livet man alligevel ikke kan forhindre selv, saa hvorfor goere det.

Men nu til noget andet vigtigt. Hallo! Du ser jo super smuk ud paa dit nye profil billede med dine dejlige unger

Anmeld

20. november 2010

Cris

Miamaja skriver:

Dejlig maade at beskrive det paa Cris. Det er nemlig dejligt befriende ikke at skulle have det daarligt over ting i livet man alligevel ikke kan forhindre selv, saa hvorfor goere det.

Men nu til noget andet vigtigt. Hallo! Du ser jo super smuk ud paa dit nye profil billede med dine dejlige unger

Taaaaak!

Jeg er bare så dovn til det der med profil billedet, men jeg syntes efterhånden, at den lille skulle også være med   De er nogle dejlige unger and believe or not... jeg glæder mig allerede til nr3 en dag!!!!

Anmeld

20. november 2010

Hasselnødden

Cris skriver:

Anmeld

20. november 2010

Zafir

HELT seriøst ER den typiske julefrokost et stort ORGIE? HVIS man ville knalde sin kollega, så ville man jo nok bare gøre det en anden dag...

Hvis han elsker dig, så elsker han dig. hvsi du stoler på ham, elsker han dig endnu mere. Hvis I er klare i jeres grænser overfor hinanden, så overholder han vel dem

Gå ud og sving med træbenet. Flirt og bliv bekræftet og knald igennem, når han kommer hjem. Så har han jo ikke noget at spise ude for vel?

God tur girl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.