For meget ved læge - ked af det:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2010

betiinsen

hej piger. blev lidt ked af det da jeg snakkede i mobil med min far for 5 min siden, jeg synes simplethen du går for meget til lægen sagde min far, og det synes min mor også. Har også været mange gange ved lægen, men har sku fejlet noget hver gang.

var først ved lægen pga. jeg skulle tjekket om jeg var gravid, havde selv testet 10 positive test, men lægens urin test var negativ.

var så ved lægen 2 gang fordi jeg fik det tjekket i en blodprøve som var positiv.

en uge efter havde jeg sindsygt ondt, græd og græd, og var igen ved lægen hvor de var i tvivl om jeg var gravid udenfor livmoderen. blev sendt til scanning, hvor det hele heldigvis var fint.

Har en hjertefejl og var derfor til en tryghedsscanning, hvor jordemoderen troede hjertet ikke slog og at barnet var dødt.

Tog så igen igen til lægen fordi det skulle fjernes dagen efter, her sendte de mig videre til scanning igen, men jordemoderen havde taget fejl, hjertet slog og alt var fint. ( skulle derefter til to ekstra tryghedsscanninger)

så var jeg ved lægen en uge efter, fordi jeg havde blærebetændelse, fik piller for det.

en uge efter var jeg  ved lægen igen, havde fået en ny omgang blærebetændelse.

så idag var jeg ved lægen igen fordi jeg har fået svamp, og fik piller for det, og samtidig snakkede jeg med min læge om at jeg har haft sindsyg hovedpine i 6 dage. han sagde at han var sikker på det var stress..

derudover har jeg haft influenza i 3 uger, og har kastet op siden uge 6 og er i uge 14 nu ( hver dag )

Bliver ked af det når mine forældre for mig til at lyde ynkelig. har været syg hele tiden, og har svært ved at passe lærerseminariet og 2 jobs ved siden af:\'(

Er helt græde færdig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Silas&Mille

betiinsen skriver:

hej piger. blev lidt ked af det da jeg snakkede i mobil med min far for 5 min siden, jeg synes simplethen du går for meget til lægen sagde min far, og det synes min mor også. Har også været mange gange ved lægen, men har sku fejlet noget hver gang.

var først ved lægen pga. jeg skulle tjekket om jeg var gravid, havde selv testet 10 positive test, men lægens urin test var negativ.

var så ved lægen 2 gang fordi jeg fik det tjekket i en blodprøve som var positiv.

en uge efter havde jeg sindsygt ondt, græd og græd, og var igen ved lægen hvor de var i tvivl om jeg var gravid udenfor livmoderen. blev sendt til scanning, hvor det hele heldigvis var fint.

Har en hjertefejl og var derfor til en tryghedsscanning, hvor jordemoderen troede hjertet ikke slog og at barnet var dødt.

Tog så igen igen til lægen fordi det skulle fjernes dagen efter, her sendte de mig videre til scanning igen, men jordemoderen havde taget fejl, hjertet slog og alt var fint. ( skulle derefter til to ekstra tryghedsscanninger)

så var jeg ved lægen en uge efter, fordi jeg havde blærebetændelse, fik piller for det.

så idag var jeg ved lægen igen fordi jeg har fået svamp, og fik piller for det, og samtidig snakkede jeg med min læge om at jeg har haft sindsyg hovedpine i 6 dage. han sagde at han var sikker på det var stress..

derudover har jeg haft influenza i 3 uger, og har kastet op siden uge 6 og er i uge 14 nu ( hver dag )

Bliver ked af det når mine forældre for mig til at lyde ynkelig. har været syg hele tiden, og har svært ved at passe lærerseminariet og 2 jobs ved siden af:\'(

Er helt græde færdig.

Først lige et kæmpe til dig

Synes faktisk ikke det er ret sødt af dine forældre at sige sådan. Du kan ikke selv gøre for det. Når man er gravid synes jeg hellere skal afsted en gang for meget end en gang for lidt og i dit tilfælde kan man da ikke sige at der har været for mange, som du selv skriver har der været noget hver gang.

Ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive.

Kan kun sende endnu et af sted og sige tænk på dig selv og bliv ved med at lytte til din krop.

Anmeld

19. november 2010

AnneP

betiinsen skriver:

Er helt græde færdig.

først et stort kram til dig smukke!

nu siger jeg lige noget som lyder totalt kliché agtigt men "du bliver simpelthen nød til at passe på dig selv g det lille liv du har i mavsen"

Og som du selv skriver er der jo en grund til at du går til lægen, det er jo ikke fordi gør det for sjov.

Sender dig al mulig opbakning og store kram!

-måske skulle du snakke lidt med dine forældre, ansigt til ansigt, og fortælle dem at de gør dig ked når de siger sådan, måske var det slet ikke meningen at det skulle være kommet ud på den måde det gjorde i telefonen. (ca 70% af kommunikation over tlf, bliver misforstået -det er faktisk ret meget)

Anmeld

19. november 2010

Tanja84

Synes da lige du trænger til en KÆMPE

Kan sagtens forstå du bliver ked af og få sådan en kommentar fra dine forældre. Du har jo netop i alle dine tilfælde haft en grund til at være til lægen, og man skal da hellere tage af sted en gang for meget end en gang for lidt.

Endnu en kæmpe  til dig, og håber da virkelig resten af din graviditet kommer til at forløbe godt.

Anmeld

19. november 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

Er helt græde færdig.

Ved du hvad lille skat.
Næste gang du hører kritik fra dine forældre..så forestil dig at du stiller dem op, foroverbøjet foran gamle Sussie, og så skal jeg personligt give dem hver et spark bag i 
Blæs du bare højt og flot på hvad de siger.
De er af den gamle skole, der mener man ikke går til læge før man tidligst er ved at dø, men den går bare ikke.
Sådan fungerer tingene ikke mere.
Og slet ikke når man er gravid.
Men de er kun mennesker, og de har deres gammeldags mening om tingene....dem om det.
At det så gør ondt, er noget helt andet, og det synes jeg bestemt du skal melde ud til dem. Du kan også roligt sige, at du ikke vil acceptere den slags kritik, og hvis de ikke kan støtte dig, jamen så fortæller du dem bare ikke noget...for det vil blive konsekvensen af det.
Så kan de selv vælge.
Somme tider må man bare klippe navlesnoren og gå sine egene veje...det er svært, men du kan godt.
Og så er der en helt anden ting.
Studium, gravid og 2 jobs 
Er du da splittertosset lille ven...der er ski da ikke noget til at din krop reagerer som den gør. Mon ikke du skulle se at få droslet ned og tage den lidt med ro.
Og så får du et gigaknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2010

Mormilla

Det var da ikke sødt sagt! Der har jo været meget gode gruge til at du har været ved lægen!! Synes at de burde støtte dig noget mere. Især efter alt det du har været igennem. Det må sku være hårdt for dig!!

Anmeld

19. november 2010

betiinsen

1000 tak for alle jeres søde svar Ja, føler jo heller ikke jeg har været ved lægen bare for at have været der. Tror bare mit imunsystem er helt nede efter jeg er blevet gravid, har aldrig haft svamp eller blærebetændelse før.. Men som flere af jer skriver, vil jeg tage en snak med mine forældre i aften. Skal ud til dem, og så fortæller jeg dem at det faktisk gør ondt når de siger sådan nogle ting, og jeg bestemt heller ikke synes det er sjovt at være ved lægen eller til gynækologisk undersøgelse

Derudover skal jeg nok prøve at sætte tempoet lidt ned, for det kan vel godt være derfor min krop reagere sådan i længden..

Kæmpe kram til jer allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.