hej piger. blev lidt ked af det da jeg snakkede i mobil med min far for 5 min siden, jeg synes simplethen du går for meget til lægen sagde min far, og det synes min mor også. Har også været mange gange ved lægen, men har sku fejlet noget hver gang.
var først ved lægen pga. jeg skulle tjekket om jeg var gravid, havde selv testet 10 positive test, men lægens urin test var negativ.
var så ved lægen 2 gang fordi jeg fik det tjekket i en blodprøve som var positiv.
en uge efter havde jeg sindsygt ondt, græd og græd, og var igen ved lægen hvor de var i tvivl om jeg var gravid udenfor livmoderen. blev sendt til scanning, hvor det hele heldigvis var fint.
Har en hjertefejl og var derfor til en tryghedsscanning, hvor jordemoderen troede hjertet ikke slog og at barnet var dødt.
Tog så igen igen til lægen fordi det skulle fjernes dagen efter, her sendte de mig videre til scanning igen, men jordemoderen havde taget fejl, hjertet slog og alt var fint. ( skulle derefter til to ekstra tryghedsscanninger)
så var jeg ved lægen en uge efter, fordi jeg havde blærebetændelse, fik piller for det.
en uge efter var jeg ved lægen igen, havde fået en ny omgang blærebetændelse.
så idag var jeg ved lægen igen fordi jeg har fået svamp, og fik piller for det, og samtidig snakkede jeg med min læge om at jeg har haft sindsyg hovedpine i 6 dage. han sagde at han var sikker på det var stress..
derudover har jeg haft influenza i 3 uger, og har kastet op siden uge 6 og er i uge 14 nu ( hver dag )
Bliver ked af det når mine forældre for mig til at lyde ynkelig. har været syg hele tiden, og har svært ved at passe lærerseminariet og 2 jobs ved siden af
Er helt græde færdig.