Ja nu ar jeg nogle gange spurgt om hjælp til svigerfamilien og denne gang bliver det altså også anonymt...
Håber i vil hjælpe aligevel 
Sagen er den at min kæreste har fødselsdag i morgen og det er aftalen, at vi tager hjem til hans forældre hele weekenden, da de er ved at bygge om i sommerhuset og gerne vil have lidt hjælp. Min svigerinde og hendes kæreste kommer også og det er meningen at vi skal køre sammen derned i aften
Meeennnn nu viser det sig at svigerinden er syg. Hun har været ved lægen i går, som ikke kunne sige, hvad der er galt, men hendes infektionstal er MEGET højt (93) og hun får nu pencilin. Hun har på det sidste været syg nogle gange hvor hun hver gang har fået den melding, og lægen har snakket om at få hende indlagt da infektionstallet netop er SÅ højt.
Og nu står vi så og skal være sammen med dem hele weekenden og vi har altså en baby på 5 måneder med. Der er INGEN i svigerfamilien der på noget tidspunkt har sagt noget til mig eller min kæreste om at svigerinden er syg og det er kun et rent tilfælde at min kærestes bror nævner det for min kæreste. Og selv nu da vi har snakket med både svigerinde og svigermor er der ingen der stiller spørgsmålstegn ved hvorvidt det er smart at en baby på 5 måneder skal være sammen med en der er syg. Vi ved jo som sagt ikke hvad der er galt, og dermed ved vi jo heller ikke om det er noget der smitter...?
Så nu står jeg her og kan ikke finde ud af om mig og babyen bør blive hjemme? Synes bare det er træls når nu min kæreste har fødselsdag, men svigerinden har tydeligvis ingen planer om at blive hjemme (hun glæder sig til at komme hjem og blive hygget om af sin mor) og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg er tryg ved at tage afsted... 
Ihh... gider bare heller ikke være den dumme svigerdatter igen...
Anmeld