Svigerfamilien igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Ja nu ar jeg nogle gange spurgt om hjælp til svigerfamilien og denne gang bliver det altså også anonymt... Håber i vil hjælpe aligevel

Sagen er den at min kæreste har fødselsdag i morgen og det er aftalen, at vi tager hjem til hans forældre hele weekenden, da de er ved at bygge om i sommerhuset og gerne vil have lidt hjælp. Min svigerinde og hendes kæreste kommer også og det er meningen at vi skal køre sammen derned i aften Meeennnn nu viser det sig at svigerinden er syg. Hun har været ved lægen i går, som ikke kunne sige, hvad der er galt, men hendes infektionstal er MEGET højt (93) og hun får nu pencilin. Hun har på det sidste været syg nogle gange hvor hun hver gang har fået den melding, og lægen har snakket om at få hende indlagt da infektionstallet netop er SÅ højt.

Og nu står vi så og skal være sammen med dem hele weekenden og vi har altså en baby på 5 måneder med. Der er INGEN i svigerfamilien der på noget tidspunkt har sagt noget til mig eller min kæreste om at svigerinden er syg og det er kun et rent tilfælde at min kærestes bror nævner det for min kæreste. Og selv nu da vi har snakket med både svigerinde og svigermor er der ingen der stiller spørgsmålstegn ved hvorvidt det er smart at en baby på 5 måneder skal være sammen med en der er syg. Vi ved jo som sagt ikke hvad der er galt, og dermed ved vi jo heller ikke om det er noget der smitter...?

Så nu står jeg her og kan ikke finde ud af om mig og babyen bør blive hjemme? Synes bare det er træls når nu min kæreste har fødselsdag, men svigerinden har tydeligvis ingen planer om at blive hjemme (hun glæder sig til at komme hjem og blive hygget om af sin mor) og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg er tryg ved at tage afsted...

Ihh... gider bare heller ikke være den dumme svigerdatter igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

SiLiMiMa

Uha, den er svær.....

i ved jo ikke om det smitter.......hvis de så bare kunne sige, at det gør det ikke.....

jeg TROR nok, jeg var blevet hjemme for en sikkerheds skyld med sådan et lille barn.....

heise

Anmeld

19. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ja nu ar jeg nogle gange spurgt om hjælp til svigerfamilien og denne gang bliver det altså også anonymt... Håber i vil hjælpe aligevel

Sagen er den at min kæreste har fødselsdag i morgen og det er aftalen, at vi tager hjem til hans forældre hele weekenden, da de er ved at bygge om i sommerhuset og gerne vil have lidt hjælp. Min svigerinde og hendes kæreste kommer også og det er meningen at vi skal køre sammen derned i aften Meeennnn nu viser det sig at svigerinden er syg. Hun har været ved lægen i går, som ikke kunne sige, hvad der er galt, men hendes infektionstal er MEGET højt (93) og hun får nu pencilin. Hun har på det sidste været syg nogle gange hvor hun hver gang har fået den melding, og lægen har snakket om at få hende indlagt da infektionstallet netop er SÅ højt.

Og nu står vi så og skal være sammen med dem hele weekenden og vi har altså en baby på 5 måneder med. Der er INGEN i svigerfamilien der på noget tidspunkt har sagt noget til mig eller min kæreste om at svigerinden er syg og det er kun et rent tilfælde at min kærestes bror nævner det for min kæreste. Og selv nu da vi har snakket med både svigerinde og svigermor er der ingen der stiller spørgsmålstegn ved hvorvidt det er smart at en baby på 5 måneder skal være sammen med en der er syg. Vi ved jo som sagt ikke hvad der er galt, og dermed ved vi jo heller ikke om det er noget der smitter...?

Så nu står jeg her og kan ikke finde ud af om mig og babyen bør blive hjemme? Synes bare det er træls når nu min kæreste har fødselsdag, men svigerinden har tydeligvis ingen planer om at blive hjemme (hun glæder sig til at komme hjem og blive hygget om af sin mor) og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg er tryg ved at tage afsted...

Øv den er svær, min erfaring er dog, at det er sjældent det er noget som smitter, hvis det er infektion, hvor infekstionstallene bliver højere, tænker efter de ting du beskriver... men ja den er rigtig svær

Anmeld

19. november 2010

tinasmor

Ville det ikke være bedre om din svigerinde bliver hjemme. Hvis jeg var syg, så havde jeg da allermest lyst til bare at blive under sengen og blive rigtig rask.

Det vil jeg da synes var det eneste rigtige.

Anmeld

19. november 2010

Eliza/lykke

Hvis hun er i behandling, burde hun ikke smitte - men jeg har selv en datter på 6 mrd., som er forkølet og hoster - og jeg vil helst undgå det så længe jeg kan.

Men hun går i vuggestue, så det kan jeg ikke undgå. Men det kan du, hvis du bliver hjemme.

Ja, det er noget øv - men lav en hyggelig aften i aften med kærsten. Så må han selv tage afsted i morgen.

Jeg kender det godt fra et familiemedlem hos mig - de tænker sig sgu ikke om. Små børn som bliver syge, kan nemt blive meget syge - hvor vi voksne bedre kan klare.

Så bliv hjemme øv altså

Anmeld

19. november 2010

missie20

Anonym skriver:

Efter hvad jeg har fået fortalt, så når man er i behandling skulle man ikke smitte...Men træls situation, og øv svigerinden ikke tænker lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.