Pakkekalender - har brug for jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Chewy

Hej tøser,

Jeg har 4 niecer, som jeg gerne vil lave pakkekalendre til. De tre af dem er store nok, men den mindste er kun 1 år og 4 mdr. Kan jeg godt lave en alm. pakkekalender til hende også? Eller er det "spild af tid"? Jeg mener, får hun tilsvarende glæde af det, i forhold til besværet med at lave én? Ej det lød forkert, men er bare i tvivl om hun slet ikke ville forstå, hvad det er...

Hvad siger I?

De andre er 4,4 og 2½ så dem er jeg ikke så bange for ikke fanger den

Håber at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

tinasmor

Hatten af for dig for at du "gider" lave så mange pakkekalendere, det er både dyrt og tidskrævende, så flot. Min holdning er, at den lille ikke ville være gammel nok til at kunne forstå noget (set i forhold til tid og penge) Her begyndte min pige først rigtig at "forstå" gaver da hun var toår.

Anmeld

19. november 2010

M&F&C

Jeg ville nok lave en pakkekalender til hende også  Min datter havde ca. samme alder sidste jul, og tro mig ...... hun vidste godt hvad pakkerne skulle - og det virkede til at hun synes det var super sjovt og hyggeligt at have noget at rive papir af. Jeg ville så nok, hvis jeg var dig vælge at give knap så "betydelige" gaver. En lille pakke rosiner eller en lille pakke med kiks, mandarin/appelsin, tørfrugt osv. vil gøre mindst ligeså stor lykke (hvis ikke mere) som et stykke lidt for simpelt legetøj. Kender selvfølgelig ikke dit budget men regner ikke med det er store ting du har tænkt dig at putte i deres sokker HVER dag

Anmeld

19. november 2010

Kløver

Chewy skriver:

Hej tøser,

Jeg har 4 niecer, som jeg gerne vil lave pakkekalendre til. De tre af dem er store nok, men den mindste er kun 1 år og 4 mdr. Kan jeg godt lave en alm. pakkekalender til hende også? Eller er det "spild af tid"? Jeg mener, får hun tilsvarende glæde af det, i forhold til besværet med at lave én? Ej det lød forkert, men er bare i tvivl om hun slet ikke ville forstå, hvad det er...

Hvad siger I?

De andre er 4,4 og 2½ så dem er jeg ikke så bange for ikke fanger den

Håber at høre fra jer

hmm tænker på min venindes søn på ca samme alder, og ved ikke hvor meget han forstå i forhold til gaver, men han forstår rigtig meget, personligt, ville jeg sige enten eller, da jeg sagtens tror de kan få glæde ud af det, og måske vil de føle sig udenfor hvis de store har sådan en pakkekalender, og den mindste ikke har, så jeg ville selv lave en til dem alle, eller ingen af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.