JUL og en hel masse andet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Skriver som anonym, da jeg ikke ved om venner eller familie er her på siden... Har bare lige brug for luft idag...

Snakkede med noget familie sidste dag, der så kunne oplyse mig om at svigermor havde bestemt sig for at holde juleaften den 23. december, med julemiddag, dansen om juletræ og det hele... Det  der så lige er, at min svoger og svigerinde har fået det at vide, samt svoger og svigerinde i en anden landsdel... Vi har ikke fået noget at vide, og svigermor ved godt at vi ikke tager nogle steder den 23. december, da vi er afsted både juleaften og 1. juledag... jeg må nok indrømme jeg blev lidt skuffet da jeg fik det at vide, synes det vil forvirre børnene mere end det vil gavne... ved godt vi ikke vil deltage, men det er bare det ikke at blive inviteret...

jeg skrev så igår en sms til hende, om vi skulle bytte julegaver den 18. december, så det ikke kom for tæt på jul... har intet hørt, og er spændt på hvornår jeg gør det - og om jeg hører noget - eller får beskeden at dem kan vi hente den 23. december...

har så også noget med min mor - hun har svært ved at forstå at vi gerne vil holde jul hjemme fra næste år - det synes hun er noget underligt noget, at vi vil det hvert år - vi er bare blevet så trætte af altid at fare rundt i julen - vi har mellem jul og nytår én dag hjemme, og hvornår søren skal vores søn lege med hans gaver fra julen, når vi aldrig er hjemme??? Derudover har vi to hunde, som jo ikke bare kan være selv hjemme, i flere dage af gangen... Hvortil min mor så siger: I kan jo bare sende dem i hundepension - så svært kan det da ikke være... Men hun er bare den, der ikke sender hendes 2 hunde i pension, fordi det er for dyrt - men kan ikke forstå vi andre ikke vil...

så jeg synes efterhånden at julen er rigtig træls at se frem til, og plejer elles at glæde mig rigtig meget!!!

trængte til lidt luft, og synes det kan være så træls når omgivelserne ikke har forståelse for at man gerne vil lave sine egne traditioner - man bliver jo også selv en familie når man får børn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.