Pastasalat - nogen der har en fantastisk idé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2010

DM88

Jeg skal lave en pastasalat til en sammenskudsfrokost imorgen.

Jeg er bare helt fuldstændig tom for idéer til hvad jeg skal putte i??
Der må gerne være masser af lækre grøntsager, men nogle ideer til hvilke, hvor mange og hvad der passer sammen??

Gerne med ost, og evt lidt dressing, men uden kød, da der skal spises kylling til.

Nogen der ligger inde med verdens bedste opskrift? (Næst-bedst kan også gå an )

KH Denise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Anitta J

kinakål, agurk, majs, ærter. peberfrugt, solsikke kerner, små broccolibuketter(rå) evt tomat måskelidt revet gulerod lidt bacon er super godt i, og så synes jeg det passer godt til kylling. måske lidt rødløg eller hvad man nuer til

Anmeld

19. november 2010

Cris

Let dampet brokoli, peberfrugt terniger i alle farver, nogle oliven og nogle dejlige sprøde spirer. Og så masser af gedeost, som vi køber fra vores grønhandler (den er en tyrkisk gede ost som kommer i en dåse) Og så lidt oliven olie til at sætte den godt sammen

Anmeld

19. november 2010

_-Kathrine-_

Pasta, Fetaost, rød peber, rå broccoli, solsikkekerner, soltørrede tomater i olie(så hælder man olien ud over) og grøn pesto...! :-)

Anmeld

19. november 2010

spj

Pasta, peberfrugt, tomater, feta og frisk basilikum med balsamico dressing. Skær tomaterne og peberfrugten i stykker og læg dem i balsamico dressingen og trække. Skære fetaen i tern og bland det hele sammen. Basilikummen hakkes let og blandes i. Smager super godt og man kan sagtens putte grøntsager i efter smag og behag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.