Dooooh!!!!... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Zafir

Så skal man jo lige lave kage til sin farmors fødselsag på søndag og tænkte jeg så lige kunne lave en ekstra tillykke kage til et vennepar vi har, som lige har fået baby

Jeg var så rigtig dygtig her, mens jeg lavede 'morgenmad' at sætte kagebunde i ovnen... OOOOOGSÅ var det så at jeg lige blev så optaget af filmstriben.dk, så jeg glemte ALT om mine kagebunde. Og bare sad og undrede mig over at mine boller duftede så meget af kage... Mmm...

GODT SÅ - da jeg opdagede det, var de så kulsorte og hele ovnen var fyldt med røg, så jeg starter lige forfra, når morgenmaden ER spist færdig. Også glemmer jeg lige filmstriben et øjeblik... Suk...

- Også skal jeg ud og spise på restaurant med mit arbejde i aften - uden farmand og Idun og med Frigg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

quity

Ja det er jo hvad der kan ske. Men træls er det da

Anmeld

20. november 2010

birgitte

hi hi hi det er da morsomt...altså når det ikke er en selv det sker for hmmm og det er os sket for mig så nu er æggeuret på hver gang hæ hæ

Anmeld

20. november 2010

Zafir

birgitte skriver:

hi hi hi det er da morsomt...altså når det ikke er en selv det sker for hmmm og det er os sket for mig så nu er æggeuret på hver gang hæ hæ

Ja, det er fordi jeg altid tænker: Bollerne/kagen er færdig, når man tænker: Åh gud bollerne (det plejer at virke)... Men igår, glemte jeg bare AAAAAAAAALT om dem. Så måske man skulle bruge æggeuret i fremtiden hihi.

I hvertfald mens man har amme hjerne og ikke kan rumme så meget af gangen hehe

Anmeld

20. november 2010

Sakris

Hehe... Den har jeg også lavet med en omgang muffins... Så lærer man at sætte et æggeur/mobilen til. Har ellers aldrig gjort brug af sådan et. Men det var så træls den dag med de muffins. At jeg næsten huskere det hver gang nu

Er det første gang du skal ud alene, siden i har fået frigg? Det bliver da bare mega fedt!

Anmeld

20. november 2010

birgitte

Zafir skriver:

Ja, det er fordi jeg altid tænker: Bollerne/kagen er færdig, når man tænker: Åh gud bollerne (det plejer at virke)... Men igår, glemte jeg bare AAAAAAAAALT om dem. Så måske man skulle bruge æggeuret i fremtiden hihi.

I hvertfald mens man har amme hjerne og ikke kan rumme så meget af gangen hehe

hmm ammehjerne ja den kan jeg desværre ikke bruge som undskyldning æv

Anmeld

20. november 2010

Zafir

Sakris skriver:

Hehe... Den har jeg også lavet med en omgang muffins... Så lærer man at sætte et æggeur/mobilen til. Har ellers aldrig gjort brug af sådan et. Men det var så træls den dag med de muffins. At jeg næsten huskere det hver gang nu

Er det første gang du skal ud alene, siden i har fået frigg? Det bliver da bare mega fedt!

Nej altså - jeg var jo ikke alene ude Frigg var med. Hun er jo 100% babsebarn, så jeg kan ikke tage til fest uden. Men det er anden gang mig og Frigg er til fest Det var skønt. Også mega dejligt, stadig at være en del af sin arbejdsplasd, selvom man er på barsel

Anmeld

20. november 2010

Sakris

Zafir skriver:

Nej altså - jeg var jo ikke alene ude Frigg var med. Hun er jo 100% babsebarn, så jeg kan ikke tage til fest uden. Men det er anden gang mig og Frigg er til fest Det var skønt. Også mega dejligt, stadig at være en del af sin arbejdsplasd, selvom man er på barsel

Nåh, så er jeg med

Det tror jeg bestemt gerne det er. Og dejligt man kan have lov at have sig et "liv" ved siden af barsel. Frygter lidt for mit eget sociale liv, når jeg når dertil. Jeg er projektansat, så den dag jeg går på barsel, har jeg intet arbejde, og har iøvrigt heller ikke nogle kollegaer i DK lige nu. Så må trække på de gamle studiekammerater, hvis de gider en med en baby Bare lidt svært. Men det løser sig nok, hvis man selv gør en indsats... Forhåbentlig

Anmeld

20. november 2010

Jarnsaxa

Uuhhh, jeg ville gerne komme til lækker kage hos dig, smukke :p

Anmeld

20. november 2010

Zafir

Sakris skriver:

Nåh, så er jeg med

Det tror jeg bestemt gerne det er. Og dejligt man kan have lov at have sig et "liv" ved siden af barsel. Frygter lidt for mit eget sociale liv, når jeg når dertil. Jeg er projektansat, så den dag jeg går på barsel, har jeg intet arbejde, og har iøvrigt heller ikke nogle kollegaer i DK lige nu. Så må trække på de gamle studiekammerater, hvis de gider en med en baby Bare lidt svært. Men det løser sig nok, hvis man selv gør en indsats... Forhåbentlig

Naturligvis løser det sig Det vigtigste er bare at man har et socialt liv vedsiden af ´... så det ikke blir træls...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.