Hvor meget sover jeres på 8 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Dictes mor

Hvis jeg er heldig sover Dicte maks to timer i løbet af dagen, og jeg synes ikke, at det er særlig meget. Hvor meget sover jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Hvis jeg er heldig sover Dicte maks to timer i løbet af dagen, og jeg synes ikke, at det er særlig meget. Hvor meget sover jeres?

Anton bliver 8 mdr lige om lidt.

Jeg vækker ham 0630 hver dag, så er han vågen til vi tager bussen hjem efter at have afleveret Asta, så han sover omkring 8.30. Så sover han alt fra 1 1/2 time til der ved ti tiden.

Så er han oppe i ca 2 timer og så sover han igen i 2 - 2 1/2 time. Så er han oftest vågen til han kommer i seng til natten onkring 18-30. Nogle dage får han lige en kort lur - faktisk de fleste dage - sådan fra 1630 til 1700:0)

Så synes fatisk han sover godt og meget:0)

Christina

Anmeld

19. november 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Anton bliver 8 mdr lige om lidt.

Jeg vækker ham 0630 hver dag, så er han vågen til vi tager bussen hjem efter at have afleveret Asta, så han sover omkring 8.30. Så sover han alt fra 1 1/2 time til der ved ti tiden.

Så er han oppe i ca 2 timer og så sover han igen i 2 - 2 1/2 time. Så er han oftest vågen til han kommer i seng til natten onkring 18-30. Nogle dage får han lige en kort lur - faktisk de fleste dage - sådan fra 1630 til 1700:0)

Så synes fatisk han sover godt og meget:0)

Christina

Hold da op det er meget. F.eks. har Dicte idag sovet til kl. 7.30 og så har jeg kæmpet med at få hende til at sove og det lykkedes kl. 11, og så vågnede hun igen kl. 11.30, og så sover hun igen, når kl bliver 14, og der sover hun maks 1 time, og så kan vi godt glemme at få hende til at sove mere før hun kommer i seng for natten kl. 20. Jeg synes ikke, at det er særlig meget hun sover. Men hun vil ikke mere end det og hun er glad og tilfreds, når hun er vågen, så måske har hun ikke brug for det så?

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Hold da op det er meget. F.eks. har Dicte idag sovet til kl. 7.30 og så har jeg kæmpet med at få hende til at sove og det lykkedes kl. 11, og så vågnede hun igen kl. 11.30, og så sover hun igen, når kl bliver 14, og der sover hun maks 1 time, og så kan vi godt glemme at få hende til at sove mere før hun kommer i seng for natten kl. 20. Jeg synes ikke, at det er særlig meget hun sover. Men hun vil ikke mere end det og hun er glad og tilfreds, når hun er vågen, så måske har hun ikke brug for det så?

Ja jeg synes faktisk også det er rimelig meget:0) Men han gør det uden vrøvl og brok, så synes det er dejligt:0)

Ja måske hun ikke har brug for det - hun har alt for travlt med livet til at sove:0)

Men det kommer igen det tror jeg bestemt :0)

Anmeld

21. november 2010

Mor til L&S

Liva er snart 8 mdr og sover til kl. 6.30 ca...

Til formiddag sover hun 1½ til 2 timer

Eftermiddag svinger meget, men 1 time til 2

Knus

Anmeld

21. november 2010

B&J

daniel sover alt fra 1 time til 3 timer fra kl 9 og frem meget forskelligt..

og nogle gange sover han igen kl 2-3 stykker ca ½time til en time..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.