Vælling fra 3 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2010

heidi30

Hej,

min veninde mener man kan få noget vælling som siger fra 3 mdr. men hun kan ikke huske navnet. 

Nogen som kender til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Valle81

heidi30 skriver:

Hej,

min veninde mener man kan få noget vælling som siger fra 3 mdr. men hun kan ikke huske navnet. 

Nogen som kender til det?

Nej desværre, mener der står 6 mdr på alt - men at de godt må få det fra 4 mdr.

Christina

Anmeld

19. november 2010

heidi30

Valle81 skriver:

Nej desværre, mener der står 6 mdr på alt - men at de godt må få det fra 4 mdr.

Christina

Jeg mener også jeg kun har set noget hvor der står fra 4 mdr. hmmm

Anmeld

19. november 2010

<3

Jeg ville fraråde vælling. Det er virkelig hårdt for maven. Tag mos istedet for.

Anmeld

19. november 2010

Katjaro

Da sundhedsstyrelsen ændrede anbefalingen af fuldamning fra 4 til 6 måneder skulle producenterne af vælling også ændre deres tekst på kartonen til at vælling er fra 6 måneder.

Jeg ville nok ikke give vælling fra 3 måneder - de små mavser er bare ikke klar til det. (og her tænker jeg ikke kun forstoppelse og lignende - men også risiko for udvikling af allergi).

Hilsen katja

Anmeld

19. november 2010

heidi30

Har lige snakket med min sp. som siger jeg skal forsøge med ris eller majsmel ganske tyndt i en flaske. Så det er planen.

Malte er nemlig begyndt at vågne mere om aftenen / natten og er sulten. Han har ellers kunne sove fra 19 / 20 til 01 eller 02, men nu vågner han omkring kl. 23 og igen kl. 02 / 03 og er sulten. Plus at han igen er sulten 06. Det skal lige siges han spiser et sted mellem 150 - 210 ml. hver gang om aftenen / natten.

Så nu prøver jeg med tynd rismel og ser hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.