to spøgsmål!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

1 hvornår tog i andre sengeranden af sengen?

2. da jers børn begyndte og kravlede tog i så sådan nogle skumåtter væk hvor der står tal på, hvsi i hade sådan nogen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Sabrina

Vi tog først vores væk for 6 måneder siden, men ligeså meget fordi vors søn alligevel lå og sparkede randen ned så han kunne kigge ud...
Skummåtterne havde vi også mens han kravlede så han havde noget at sidde og lege på

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

2. da jers børn begyndte og kravlede tog i så sådan nogle skumåtter væk hvor der står tal på, hvsi i hade sådan nogen??

Hejsa:0)

Jeg tog sengeranden af Asta's seng da jeg fjerne den ene side i tremmesengen så hun selv kunne gå ind og ud, der var hun vel 2 1/2 år:0)

Da hun begyndte at kravle havde jeg stadig det der skumgummitæppe på gulvet:0)

Anmeld

19. november 2010

Halbschön

Hej

Skummåtterne har vi stadig inde på hans værelse i hans "legehjørne", så er der noget dejlig blødt at lege på

Sengeranden fjernede vi for længe siden efterhånden, for han lå altid og pillede i den, så jeg skulle sætte den på igen hver dag, og det gad jeg ikke

Anmeld

19. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

min dreng bruger dem bare ikk mere rigtig.. ( de der skum nogen) han er alle andre steder og han ligger afligevel med benene ude selv om den er der den sengerand?

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Så er det måske tid til at fjerne dem, ihvertfald skummåtterne Det var også derfor vi fjernede dem til sidst, fordi han ikke brugte dem, og de så alligevel lå og fyldte

Anmeld

19. november 2010

Valle81

min dreng bruger dem bare ikk mere rigtig.. ( de der skum nogen) han er alle andre steder og han ligger afligevel med benene ude selv om den er der den sengerand?

Du kan jo fjerne de der skumgummi nogle for en periode og finde dem frem igen senere når han bliver gammel nok til at skille og smale det igen:0)

Grunden til at jeg beholdt sengeranden var for at forhindre at det kunne "trække" ind på hende om natten:0) sikkert noget fis, men sådan havde jeg det:0)

Anmeld

19. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja okay tror jeg tager dem væk for han er s0ådan set aldrig de0r på tak, for svar)

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Jeg tror vi tog sengerenden af da han var ca 8 måneder.

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.