Søvn ... hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Mit barn på 7 måneder vil ikke sove om dagen, Det er MAX 2*1 time h*n vil sove i løbet af dagen, og så skulle man tror h*n sov om aftenen og om natten, men Nej nej, h*n sover fra 19-21 hvor h*n spiser og då står den på Skrigen i 2-3 timer inden h*n endelig overgiver sig, men så er h*n lige begyndt på at skrige om natten igen, og h*n er ikke sulten, og vil heller ikke have sutten... Har købt bogen "Sov igennem uden gråd" og fuldt den i de 10 dage som man skal og os længere, men det er stadig det samme...

Hvordan får jeg det til at sove igen uden gråd ??...

- mig og dets far Skændes MEGET li i øjeblikket, kan det var det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Sabrina

Prøv evt. at snakke med sp om det
Men man siger jo at det påvirker barnet når der er for meget uro omkring det (også med skænderier) så det kan muligvis godt være det...

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Mit barn på 7 måneder vil ikke sove om dagen, Det er MAX 2*1 time h*n vil sove i løbet af dagen, og så skulle man tror h*n sov om aftenen og om natten, men Nej nej, h*n sover fra 19-21 hvor h*n spiser og då står den på Skrigen i 2-3 timer inden h*n endelig overgiver sig, men så er h*n lige begyndt på at skrige om natten igen, og h*n er ikke sulten, og vil heller ikke have sutten... Har købt bogen "Sov igennem uden gråd" og fuldt den i de 10 dage som man skal og os længere, men det er stadig det samme...

Det kan det bestemt, et lille barn fornæmmer alle vibrationer og reagerer ofte kraftige på det end man tror.

Det kan være en periode hvor h*n har det svært pga rivende udvikling, tænder osv der gør at søvn bare er en by i Rusland, men om en uge kan det være normalt igen med lidt mere søvn om dagen og natten.

Ellers tænker jeg også - måske i skulle få tjekket ørerne???

Er h*n ellers glad og tilfreds om dagen i de vågne timer?? Bliver h*n tanket nok op med mad i løbet af dagen i form af masser af grød osv??

Håber der er bedring på vej:0)

Christina

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det kan det bestemt, et lille barn fornæmmer alle vibrationer og reagerer ofte kraftige på det end man tror.

Det kan være en periode hvor h*n har det svært pga rivende udvikling, tænder osv der gør at søvn bare er en by i Rusland, men om en uge kan det være normalt igen med lidt mere søvn om dagen og natten.

Ellers tænker jeg også - måske i skulle få tjekket ørerne???

Er h*n ellers glad og tilfreds om dagen i de vågne timer?? Bliver h*n tanket nok op med mad i løbet af dagen i form af masser af grød osv??

Håber der er bedring på vej:0)

Christina

Ja h*n er meget tilfreds leger fint både selv og med andre der er intet der, og h*n spiser ligeså meget som h*n plejer + lidt mere

Må lige ringe til lægen på mandag og se om de ikke kan tjekke ørene
mange tak for svar

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Ja h*n er meget tilfreds leger fint både selv og med andre der er intet der, og h*n spiser ligeså meget som h*n plejer + lidt mere

Må lige ringe til lægen på mandag og se om de ikke kan tjekke ørene
mange tak for svar

Det var så lidt:0)

Anmeld

19. november 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Ring til en rigtig ørelæge og få en tid til at få tjekket ørerne - du behøver ikke en henvisning fra lægen. Min datter har været rigtig ked af det rigtig længe om aftenen når hun skulle i seng, men fordi hun har været glad om dagen og sovet godt, troede jeg ikke det kunne være ørerne. Fik det tjekket alligevel for en sikkerheds skyld, og det viste sig at hun HAR væske i ørerne. Så afsted med jer!

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.