Der er en 4 værelses ledig fra lige om snart, vi har råd til den, vi opfyldte kravene der stod for at være egnet ansøger 
Så ringer de og siger vi kan komme ud og se på den, FEDT tænker jeg! 
Så spørger hun indtil min indtægt da det kun er peters der blev skrevet på-men det ville stadig være nok!!
Jeg svare: Kontanthjælp. Er lige flyttet fra jylland til sjælland og venter på at få en børnehaveplads til min søn så jeg kan komme under uddannelse-og her bliver vi så nægtet lejligheden totalt pga min status selvom vi har råd til lortet!!! 
WHAT THE FUCK! 
Penge er sgu da penge!! Det kunne de godt have skrevet under annonchen -det var det eneste der ikke stod nævnt så vi tænkte at det var underordnet! Fuck den forening! Blev så rasene og er det stadig,men ok,det er 10 min siden jeg talte med den kost der lige fik mig til at føle som et 0 i det her samfund! 
Går jo bare og venter på at kunne komme videre-og det skal jeg så straffes for 

AGHRRRRR!!! Så tæt på at have et nyt hjem og komme væk fra peter og christinas fælles minder og PIST VÆK var den mulighed i løbet af et split sekund! 
Blir sindsyg! ¨
Jeg vil ha mit eget hjem NU..For pokker da osse..Som om det ikke er slemt nok at savne familie og venner,min gamle lejlighed i vejle,alt det trygge og velkendte,så lever jeg i et hjem der ikke er mit og jeg længes seriøst efter MIT igen,kæmper for at få en børnehave til mikkel,kæmper om at få ham under udredning så det er et overstået kapitel,kæmper for at få denne her solgt, kæmper for at komme videre herfra, jeg opgav alt for at komme hertil og det bliver jeg straffet for oven i hele herligheden! Sikke en lortefredag! 
Hvis nogen i KBHs område skal af med en lejebolig så giv lige lyd fra dig! Den her dag kan umuligt blive værre.. 
Anmeld