Torsdag i sidste uge blev Ida forkølet og begyndte derfor at sove meget uroligt om natten. Hun kunne vågne og bare skrige og skirge og lige meget hvad jeg gjorde var det bare ikke godt nok. Efter 2 dage med næsten ingen natte søvn opdagede vi at hun havde fået en tand. Jeg havde slet ikke tænkt over at der var tænder´på vej. Marcus var 11 måneder før han fik sin første tand og derfor regnede jeg ikke med tænder fra Ida forløbig. Nå, men hun begyndte så at sove lidt bedre, hun vågnede stadig om natten men nu var hun idet mindste til at ligge igen.
Igår nat startede hun så igen

Hun hylede og skreg og kl. lidt i 5 besluttede hun sig for ikke at ville sove mere. Jeg var derfor ikke meget værd igår og da vi skulle have været oppe og besøge Pernille og Silja måtte jeg aflyse

Igår gik dagen så med at holde Ida vågen så meget som muligt. Problemet er at når hun ikke sover om natten så gør hun det om dagen og så bytter hun om på nat og dag. Igår var for mig en meget lang dag, men det lykkes mig at holde hende vågen, så hun sov det samme i løbet af dagen som hun plejer. Jeg puttede Ida kl. halv 8 og da hun var meget træt så jeg frem til en god nats søvn.
Men, klokken lidt i et vågnede jeg af at hun bare skreg og skreg igen. Jeg gik over for at tage hende op og så at hun havde brækket sig ud i hele sengen. Alt var smurt ind, også Ida. Hun havde det alle vejne, så Martin og jeg måtte skifte sengetøj give hende rent tøj på og lige køre håret over med en klud. Ida selv skreg og skreg bare og derfor lagde jeg hende til brystet. Hun faldt til ro og Martinog jeg besluttede os for at hun kunne ligge og sove melle os resten af natten. Der gik dog ikke mere end 5 minutter før hun begyndte at kaste op igen. Så måtte vi starte forfra med at skifte sengetøj og igen skreg og skreg hun bare. Jeg fik hende til at falde til ro og lagde hende så igen, og igen vågnede hun kort tid efter hvor hun kastede op igen. Jeg ringede til vagtlægen da jeg var urolig, men han mener at hun har fået en mavevirus og at vi bare skulle se tiden an. Ida blev så lagt igen og faldt denne gang rigtigt i søvn. Men jeg kunne simpelthen ikke sove, Jeg lå og lyttede efter om hun trak vejret og da jeg endelig faldt i søvn blev jeg ved med at vågne for at tjecke om hun er okay.
Jeg er simpelthen så træt efterhånde at jeg knap kan hænge sammen. Marcus er også inde i en dårlig periode iøjeblikket

Han er komplet umulig og slår og kaster sig på joderen og vil absolut ingen ting. Vi har snakket lidt om om han reagere på alt det her med Ida, men det er simpelthen ikke til at blive klog på . Imorges var han helt umulig og da Martin afleverede han i vuggestuen havde han bare skabt sig helt vildt.
Så her sidder jeg og tør ikke ligge mig til at sove da jeg er bange for at Ida skal blive kvalt i sit eget bræk og venter på om vuggestuen ringer og ber mig om at hente Marcus.
Anmeld