Ubeslutsom ang. Bobles elefant og krokodille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

ARGGGG!!! Normalt er jeg ikke ubeslutsom som person, men det er jeg altså lige nu!

Jeg har tænkt mig at bestille 1 stk. bObles elefant og krokodille - problemet er bare, at jeg simpelthen ikke kan beslutte mig om begge dyr skal være lilla, eller om jeg skal vælge elefanten i lilla og krokodillen i lime?!

I know - det er en dumt spørgsmål, men kom med jeres mening? Hvad har I derhjemme af farver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Valle81

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

ARGGGG!!! Normalt er jeg ikke ubeslutsom som person, men det er jeg altså lige nu!

Jeg har tænkt mig at bestille 1 stk. bObles elefant og krokodille - problemet er bare, at jeg simpelthen ikke kan beslutte mig om begge dyr skal være lilla, eller om jeg skal vælge elefanten i lilla og krokodillen i lime?!

I know - det er en dumt spørgsmål, men kom med jeres mening? Hvad har I derhjemme af farver?

Lilla og lime:0)

Anmeld

19. november 2010

LinLin

Forskellige farver!

Anmeld

19. november 2010

Maise

ville også vælge lilla elefant og grøn krokodille ( for den er jo grønlig i virkeligheden ). har ingen, meeen ønsker det til min pige til næste år. hun er kun 10 mdr.

Anmeld

19. november 2010

Maise skriver:

ville også vælge lilla elefant og grøn krokodille ( for den er jo grønlig i virkeligheden ). har ingen, meeen ønsker det til min pige til næste år. hun er kun 10 mdr.

Lige præcis.... Det var også min tanke i første omgang, men er jo bare den STØRSTE fan af lilla! Men det skal selvfølgelig ikke "gå udover" mine børn ;o)

Bestiller sgu' elefanten i lilla og krokodillen i lime!

Ps. Frederikke er kun 4½ md, og dyrene er til hende ;o)

Anmeld

19. november 2010

Loa

Lige præcis.... Det var også min tanke i første omgang, men er jo bare den STØRSTE fan af lilla! Men det skal selvfølgelig ikke "gå udover" mine børn ;o)

Helt klart i hver deres farve

Har elefanten i lille og Isabella er kun 4 måneder.... (Fik den dog i dåbsgave, så er ikke vores "skyld")

Men syntes de lime farver er super fede og friske, så ville klart tage krokodillen i lime

Anmeld

19. november 2010

Loa skriver:

Helt klart i hver deres farve

Har elefanten i lille og Isabella er kun 4 måneder.... (Fik den dog i dåbsgave, så er ikke vores "skyld")

Men syntes de lime farver er super fede og friske, så ville klart tage krokodillen i lime

Tak for dit svar! )

Jeg har netop bestilt elefanten i lilla og krokodillen i lime - nå, ja også har vi en blå hest også. Så må det vidst være det! hehehe.

Anmeld

19. november 2010

eliasogmor

her er de grå/sort.. men den nye hval (som han får i julegaver) er i den farve man kan få den i...

Anmeld

19. november 2010

eliasogmor skriver:

her er de grå/sort.. men den nye hval (som han får i julegaver) er i den farve man kan få den i...

OK - jeg er bare SLET ikke til de grå/sorte. Synes de er enormt kedelige at kigge på - tja, når man som voksen kan synes det, gad vide hvad børnene så synes )

Ja, hvalen er i blå og lilla ligesom hesten.... begge dele fås vist kun i den farve.

Anmeld

19. november 2010

Maise

haha ok, så kan jeg måske godt ønske mig en til hende, hmm det må jeg se på. Oldemor har lige spurgt om ønsker, såååååååå. tak for tippet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.