Dr2, Hjælp, min kone er skide sur:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Valle81

Det er om torsdagen kl 2130.

Nogen der ser det:0)

Jeg blev anbefalet det af en fra min mødregruppe - det er lidt i stil med det når man bliver far eller mor -de programmer der også kørte på DR2.

Hold nu helt kæft hvor er det sjovt. Det er mænd der udtaler sig om kvinder og hvordan de opfatter os på alle mulige måder:0)

Jeg måtte trille rundt af grin, Gud hvor er vi kvinder forfærdelige:0) Synes virkelig det er et under at de overhovedet kan holde os ud.

Det skal virkelig ses det program, så følg med om torsdagen, og har i ikke noget at lave, så er det bare ind og se de tidligere afsnit:0)

Det er mega griner og selvindsigt der vil noget:0)

God fornøjelse:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

ekzunz

Valle81 skriver:

Det er om torsdagen kl 2130.

Nogen der ser det:0)

Jeg blev anbefalet det af en fra min mødregruppe - det er lidt i stil med det når man bliver far eller mor -de programmer der også kørte på DR2.

Hold nu helt kæft hvor er det sjovt. Det er mænd der udtaler sig om kvinder og hvordan de opfatter os på alle mulige måder:0)

Jeg måtte trille rundt af grin, Gud hvor er vi kvinder forfærdelige:0) Synes virkelig det er et under at de overhovedet kan holde os ud.

Det skal virkelig ses det program, så følg med om torsdagen, og har i ikke noget at lave, så er det bare ind og se de tidligere afsnit:0)

Det er mega griner og selvindsigt der vil noget:0)

God fornøjelse:0)

Christina

Jeg har kun set reklamerne for det, men ikke set selve programmet - jeg glemmer alt pt.... Men jeg har jo masser af tid, så måske jeg skulle se lidt på nettet

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Jeg har kun set reklamerne for det, men ikke set selve programmet - jeg glemmer alt pt.... Men jeg har jo masser af tid, så måske jeg skulle se lidt på nettet

Det er så meget værd at se:0)

Elsker at høre hvordan mænd ser os:0)

Snakker meget om jagten på det umulige perfekte og så er der sådan nogle satire indlæg:0)

Det er virkelig sjovt:0)

Anmeld

20. november 2010

Pena

Ja det er ret underholdende. Vidste ikke man kunne se det på nettet, så skal jeg da se dem jeg er gået glip af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.