Er det lige lidt blæret eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Manakauapo

Så er programmerne trykt, og for en gangs skyld er jeg kommet med i det! JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Så nu syntes jeg da lige at der var nogle herinde, der skulle tage til Nyborg og se "Folk og Røvere i Kardemomme".

(Det er mit navn nederst på "Lyd&Lys"-spalten )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

mariamiss6

tillykke med det da....

Jeg troede du var talerolleindehaver/aktør ikke lyd og lys teknikker?

Anmeld

19. november 2010

Chewy

Kageteenageren skriver:

Så er programmerne trykt, og for en gangs skyld er jeg kommet med i det! JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Så nu syntes jeg da lige at der var nogle herinde, der skulle tage til Nyborg og se "Folk og Røvere i Kardemomme".

Tillykke med det

Ej, jeg kender ham Mourad. Hvor sjovt

Anmeld

19. november 2010

JulieE

Kageteenageren skriver:

Hvor fint Dejligt når man bliver husket i programmet... Hvad laver præcist? -Spørger teknik nørden

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

19. november 2010

Manakauapo

mariamiss6 skriver:

tillykke med det da....

Jeg troede du var talerolleindehaver/aktør ikke lyd og lys teknikker?

Jeg er normalt også skuespiller, men hvis jeg var med i det stykke, ville jeg ikke kunne passe min rockmusical, og den ville jeg altså ikke misse. Så jeg har valgt at komme med i lyset

Anmeld

19. november 2010

Manakauapo

JulieE skriver:

Hvor fint Dejligt når man bliver husket i programmet... Hvad laver præcist? -Spørger teknik nørden

Altså mit job er at sørge for lyset bliver kørt ordentligt. Så det er jo lidt mig, der står for det

Anmeld

19. november 2010

mariamiss6

Kageteenageren skriver:

Jeg er normalt også skuespiller, men hvis jeg var med i det stykke, ville jeg ikke kunne passe min rockmusical, og den ville jeg altså ikke misse. Så jeg har valgt at komme med i lyset

okay

Anmeld

19. november 2010

Manakauapo

Chewy skriver:

Tillykke med det

Ej, jeg kender ham Mourad. Hvor sjovt

Nice. Han er mega flink

Anmeld

19. november 2010

JulieE

Kageteenageren skriver:

Altså mit job er at sørge for lyset bliver kørt ordentligt. Så det er jo lidt mig, der står for det

Altså... Afvikler du lyset under forestyllingen eller har du designet? Jeg er smadder nysgerrig og bliver helt nostalgisk. ER uddannet teatertekniker og savner ind imellemr at lave teater heeeelt vildt Folk og røvere er en skøn forestilling, Har været regissør og forstillingleder på den 2ge og den er så hyggelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.