Total heldige mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2010

lion

Det skal ige siges jeg er ret så glad for Cassandras vuggestue og især for de pædagoger inde på hendes stue. De er bare så gode, søde og SÅ glade for børn.

Jeg har jo her på det sidste syet en masse tøj til Cassandra og hun har det jo også på nede i vuggestuen, og da de fandt ud af jeg selv havde syet det, så kom de nej hvor er det flot og sådan nogle ting. (ikke at jeg havde forventet de skulle gøre det).

I går henter vi så Cassandra i vuggestuen og så siger den ene pædagog S., at hun havde noget til MIG, jeg tænkte gad vide det var, om det var en tegning fra Cassandra eller noget.

NÆÆÆÆÆ nej, hun havde syddet op derhjemme og havde fundet noget stof, fra da hende børn var mindre og hun fik jo ikke syet mere (den yngste er 14år) om jeg ville ha det. MIG!

Nej hvor er det bare sødt af hende, og det er noget rigtig fint stof, så jeg håber jeg kan nå at sy et par bukser inden mandag, hun kan ha på ned i vuggestuen. S sagde så til mig, at hun nu ikke forventede at se det jeg laver af det, men selvfølgelig skal hun da det.

Jeg synes bare det er dejligt at hun tænkte på lille mig.

Nej hvor jeg håber at Julius skal starte på den stue,  men pr. 1 jan er både børnehaven og vuggestuen fyldt, men jeg ved at der er et par stykker der skal i børnehave i jan. Jeg har godt nok søgt plads pr. 2 jan. men når jeg holder min ferie behøver jeg først en plads eneste midt feb, ferien er nemlig slut 2 marts 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Ranarupta

lion skriver:

Det skal ige siges jeg er ret så glad for Cassandras vuggestue og især for de pædagoger inde på hendes stue. De er bare så gode, søde og SÅ glade for børn.

Jeg har jo her på det sidste syet en masse tøj til Cassandra og hun har det jo også på nede i vuggestuen, og da de fandt ud af jeg selv havde syet det, så kom de nej hvor er det flot og sådan nogle ting. (ikke at jeg havde forventet de skulle gøre det).

I går henter vi så Cassandra i vuggestuen og så siger den ene pædagog S., at hun havde noget til MIG, jeg tænkte gad vide det var, om det var en tegning fra Cassandra eller noget.

NÆÆÆÆÆ nej, hun havde syddet op derhjemme og havde fundet noget stof, fra da hende børn var mindre og hun fik jo ikke syet mere (den yngste er 14år) om jeg ville ha det. MIG!

Nej hvor er det bare sødt af hende, og det er noget rigtig fint stof, så jeg håber jeg kan nå at sy et par bukser inden mandag, hun kan ha på ned i vuggestuen. S sagde så til mig, at hun nu ikke forventede at se det jeg laver af det, men selvfølgelig skal hun da det.

Nej hvor jeg håber at Julius skal starte på den stue,  men pr. 1 jan er både børnehaven og vuggestuen fyldt, men jeg ved at der er et par stykker der skal i børnehave i jan. Jeg har godt nok søgt plads pr. 2 jan. men når jeg holder min ferie behøver jeg først en plads eneste midt feb, ferien er nemlig slut 2 marts 

Ej, hvor skønt!! Hvor er hun sød!

Det er bare så lækkert, når folk tænker på en

Smider du ikke billeder op af det du har lavet(eller har du gjort det, og jeg har misset dem?)?

Anmeld

19. november 2010

Karo

Hun lyder godt nok sød

Jeg vil også meget gerne se billeder af dine kreative evner med det nye stof når du er færdig.

for at Julius også for en plads i samme vuggestue.

Anmeld

19. november 2010

anna-jonas

Sikke en sød gestus.......................glæder mig til at se hvad du kan få ud af det.'

Knus Mette

Anmeld

19. november 2010

JustAnotherName

Det var dog en venlig tanke og handling fra hende. Dejligt med sådanne små glædelige ting i hverdagen ....især når det kommer fra en helt uventet kant, så bliver man jo VIRKELIG glædeligt overrasket.

Eller.... ALLE overraskelser er jo dejlige, uanset hvorfra, så længe de er søde/gode

Anmeld

19. november 2010

Vingummien

lion skriver:

ej hvor lækkert og betænktsomt, og selvfølgelig skal hun da se et eksemplar af det du laver ud af det, det er da det mindste man kan gøre Glæder mig til at se hvad du får lavet

Anmeld

21. november 2010

lion

Ranarupta skriver:

Ej, hvor skønt!! Hvor er hun sød!

Det er bare så lækkert, når folk tænker på en

Smider du ikke billeder op af det du har lavet(eller har du gjort det, og jeg har misset dem?)?

Ja det er dejligt andre tænker på en.

Jeg har sat dem ind over 2 omgange.

den ene hedder vist total afhæning, men jeg tror jeg vil lave et album istedet.

Anmeld

21. november 2010

lion

Jeg skal nok sætte ind, hvad jeg får lavet.

Jeg vil oprette 2 albums med tøjet, en til bukser og en til kjolerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.