Det skal ige siges jeg er ret så glad for Cassandras vuggestue og især for de pædagoger inde på hendes stue. De er bare så gode, søde og SÅ glade for børn.
Jeg har jo her på det sidste syet en masse tøj til Cassandra og hun har det jo også på nede i vuggestuen, og da de fandt ud af jeg selv havde syet det, så kom de nej hvor er det flot og sådan nogle ting. (ikke at jeg havde forventet de skulle gøre det).
I går henter vi så Cassandra i vuggestuen og så siger den ene pædagog S., at hun havde noget til MIG, jeg tænkte gad vide det var, om det var en tegning fra Cassandra eller noget.
NÆÆÆÆÆ nej, hun havde syddet op derhjemme og havde fundet noget stof, fra da hende børn var mindre og hun fik jo ikke syet mere (den yngste er 14år) om jeg ville ha det. MIG!
Nej hvor er det bare sødt af hende, og det er noget rigtig fint stof, så jeg håber jeg kan nå at sy et par bukser inden mandag, hun kan ha på ned i vuggestuen. S sagde så til mig, at hun nu ikke forventede at se det jeg laver af det, men selvfølgelig skal hun da det.
Jeg synes bare det er dejligt at hun tænkte på lille mig.
Nej hvor jeg håber at Julius skal starte på den stue
, men pr. 1 jan er både børnehaven og vuggestuen fyldt, men jeg ved at der er et par stykker der skal i børnehave i jan. Jeg har godt nok søgt plads pr. 2 jan. men når jeg holder min ferie behøver jeg først en plads eneste midt feb, ferien er nemlig slut 2 marts
Anmeld