41+0 giv mig min krop tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2010

BabyNilas

Ja som overskriften siger er jeg i dag 41 uger henne, og NU synes jeg godt nok snart bettemanden må finde sin vej ud.

Sidder på sofaen og bliver sådan helt forpustet over bare at taste på tastaturet, alligevel synes jeg bare heller ikke jeg kan tillade mig at klage. Jeg har taget 5 kg på, har ikke ondt nogen steder og døjer ikke med vand i kroppen. I det hele taget har jeg ingen af de skavanker (staves) som man kan have sidst i graviditeten. Jeg vil bare gerne snart have bettemanden ud.

Modtager MEGET gerne vestøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Dansker I Holland

BabyNilas skriver:

Ja som overskriften siger er jeg i dag 41 uger henne, og NU synes jeg godt nok snart bettemanden må finde sin vej ud.

Sidder på sofaen og bliver sådan helt forpustet over bare at taste på tastaturet, alligevel synes jeg bare heller ikke jeg kan tillade mig at klage. Jeg har taget 5 kg på, har ikke ondt nogen steder og døjer ikke med vand i kroppen. I det hele taget har jeg ingen af de skavanker (staves) som man kan have sidst i graviditeten. Jeg vil bare gerne snart have bettemanden ud.

Modtager MEGET gerne vestøv

Haha jeg har det præcis ligesom dig jeg er dog kun gået 3 dage over tid. men på mandag rammer jeg 41+0 ligesom dig. Puha det er hårdt at gå og vente Har du haft tegn overhovedet ?

knus Sussie 40+3 >:<

Anmeld

18. november 2010

BabyNilas

NR3ønskebarn skriver:

Haha jeg har det præcis ligesom dig jeg er dog kun gået 3 dage over tid. men på mandag rammer jeg 41+0 ligesom dig. Puha det er hårdt at gå og vente Har du haft tegn overhovedet ?

knus Sussie 40+3 >:<

Dejligt man ikke er alene om det

Nej jeg har ikke haft tegn på noget som helst endnu. Ikke engang mine plukkeveer er der kommet flere af og de gør heller ikke ondt.

Anmeld

18. november 2010

Dansker I Holland

BabyNilas skriver:

Dejligt man ikke er alene om det

Nej jeg har ikke haft tegn på noget som helst endnu. Ikke engang mine plukkeveer er der kommet flere af og de gør heller ikke ondt.

hmm så er du faktisk heldigere end mig Jeg har haft snyde veer i snart 2 uger.. Dog ikke i træk, men sådan on/off.. Mega irriterende når det bare går i sig selv ggg.. Men jeg vil da lige sende en MASSE vestøv til dig  og håbe det hjælper. Jeg skal til lægesamtale i næste uge på onsdag hvor jeg er 41+2 Og undersøges indvendigt For at snakke om hvordan jeg skal sættes igang HVIS jeg ikke har født inden.. Så er lidt nervøs. hehe..

Knus Sussie 40+3 >:<

Anmeld

18. november 2010

BabyNilas

NR3ønskebarn skriver:

hmm så er du faktisk heldigere end mig Jeg har haft snyde veer i snart 2 uger.. Dog ikke i træk, men sådan on/off.. Mega irriterende når det bare går i sig selv ggg.. Men jeg vil da lige sende en MASSE vestøv til dig  og håbe det hjælper. Jeg skal til lægesamtale i næste uge på onsdag hvor jeg er 41+2 Og undersøges indvendigt For at snakke om hvordan jeg skal sættes igang HVIS jeg ikke har født inden.. Så er lidt nervøs. hehe..

Knus Sussie 40+3 >:<

Jeg skal ringe til sygehuset mandag og til scanning i løbet af de føsrte dage i næste uge hvis jeg ikke har født mandag. Så jeg håber snart der sker noget, jeg er nemlig også lidt spændt og nervøs for hvad der skal ske hvis ikke jeg selv går i fødsel.

Men jeg må sige at jeg ser frem til der snart sker et eller andet, nu har jeg gået og været meget spændt de sidste uger så nu vil jeg gerne snart mærke et eller andet

Og mange tak, sender også en masse veestøv afsted til dig  

Anmeld

19. november 2010

Thildesmor

kom nu ud Nilas

fra mig til dig

Anmeld

19. november 2010

tb

sender en masse vestøv afsted til dig!!!!  og  for at du har født inden weekenden er omme..

Anmeld

19. november 2010

BabyNilas

Thildesmor skriver:

kom nu ud Nilas

fra mig til dig

Tak smukke

Anmeld

19. november 2010

BabyNilas

tb skriver:

sender en masse vestøv afsted til dig!!!!  og  for at du har født inden weekenden er omme..

Tusind tak

Anmeld

19. november 2010

Dansker I Holland

BabyNilas skriver:

Jeg skal ringe til sygehuset mandag og til scanning i løbet af de føsrte dage i næste uge hvis jeg ikke har født mandag. Så jeg håber snart der sker noget, jeg er nemlig også lidt spændt og nervøs for hvad der skal ske hvis ikke jeg selv går i fødsel.

Men jeg må sige at jeg ser frem til der snart sker et eller andet, nu har jeg gået og været meget spændt de sidste uger så nu vil jeg gerne snart mærke et eller andet

Og mange tak, sender også en masse veestøv afsted til dig  

Hehe det kan jeg godt forstå Håber sådan at jeg føder her i weekenden.. Så kan jeg endelig sove normalt igen ggg.. Takker for vestøv Håber virkelig det hjælper Min slimprop er begyndt at gå for nogle dage siden, men det er osse det eneste der er sket Der gik vist osse lidt af den her idag da jeg var ude og tisse for 10 min siden Og så skal du da lige have lidt mere vestøv hehe...

knus Sussie 40+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.