En sød jakke til Malou Selma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Se her

Den har jeg besluttet mig at hun skal have lige så smart jeg har fået alle de penge su skylder mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Vinker

DatterMalou skriver:

Se her

Den har jeg besluttet mig at hun skal have lige så smart jeg har fået alle de penge su skylder mig!!

Den er bare super smart - ingen tvivl om at den vil passe perfekt til Malou Selma ;)

Anmeld

19. november 2010

SiLiMiMa

ej, hvor sjovt. sad netop igår og kiggede på samme hjemmeside og også på de jakker supersmarte er de!!

Anmeld

19. november 2010

Heidimed lea

den er super sød.. jeg elsker Metoo tøj  kær kær må jeg sige

knus Heidi

Anmeld

22. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Hun er nød til og have den.. Ved bare ikke rigtig om hun får brug for den..

Anmeld

14. december 2010

Jules

Ej hvor er den bare flot! Viktor har 2 vinterjakker.... Som han kun bruger når vi er ude og handle,eller skal ud og køre i bil.... Altså ting hvor han ikke skal være udenfor andet end ganske kort tid.... Så ... så nødvendigt er det ikke at have en vinterjakke.... 

Har du fået pengene fra su? Vi fik vores i fredags.... De skyldte os 15.000.... Dem sgu vi så lige betale 7000 kr i skat af... BAAAAAh.... En masse grimme ord osv.... Hehe

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jules skriver:

Ej hvor er den bare flot! Viktor har 2 vinterjakker.... Som han kun bruger når vi er ude og handle,eller skal ud og køre i bil.... Altså ting hvor han ikke skal være udenfor andet end ganske kort tid.... Så ... så nødvendigt er det ikke at have en vinterjakke.... 

Har du fået pengene fra su? Vi fik vores i fredags.... De skyldte os 15.000.... Dem sgu vi så lige betale 7000 kr i skat af... BAAAAAh.... En masse grimme ord osv.... Hehe

Jeg har heller ikke købt den, jeg har ikke bil og vi kører sjældent deri. Jeg har en fleecedragt til hende som hun får på de sjældne gang vi skal køre i bil. Det er jo pisse koldt alligevel.

Nej jeg har skam intet fået.. Jeg er TOSSET. For hvis vi som studerende skylder dem penge og vi ikke betaler til tiden kommer der renter på.

Anmeld

14. december 2010

Jules

DatterMalou skriver:

Jeg har heller ikke købt den, jeg har ikke bil og vi kører sjældent deri. Jeg har en fleecedragt til hende som hun får på de sjældne gang vi skal køre i bil. Det er jo pisse koldt alligevel.

Nej jeg har skam intet fået.. Jeg er TOSSET. For hvis vi som studerende skylder dem penge og vi ikke betaler til tiden kommer der renter på.

Det er simpelthen for dårligt altså !!!!!!!!!!!

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jules skriver:

Det er simpelthen for dårligt altså !!!!!!!!!!!

Ja de skylder mig enligsørger-tillæg fra oktober mdr. og frem til nu, ved så ikke om de har tænkt sig og betale mig i januar. Hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.