Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Har kigget i soveværelset, køkkenet, barnevognen, jakken, tasken, på toilettet, i stuen og ja, alle vegne synes jeg da... Men nej, jeg kan ikke finde den..... Suk!!!!
Har kigget i soveværelset, køkkenet, barnevognen, jakken, tasken, på toilettet, i stuen og ja, alle vegne synes jeg da... Men nej, jeg kan ikke finde den..... Suk!!!!
Få en til at ringe til den... den er vel ikke på lydløs...
Hvornår har du sidst brugt den... og har du været ude efter følgende
Træls at ikke kunne finde den...
Håber du finder den
Majbritt
under sofaen mellem puderne køleskabet sengen et skab du har været i bukselommen håber du finder den er den på lyd så ring til den
B&J skriver: under sofaen mellem puderne køleskabet sengen et skab du har været i bukselommen håber du finder den er den på lyd så ring til den
Ja eller bare med vibrator slået til kan også gøre det, med mindre den er langt væk....
Skal jeg ringe til den???
FrkT skriver: Ja eller bare med vibrator slået til kan også gøre det, med mindre den er langt væk....
Nemlig
I køleskabet... Ude i bilen...
twinboys skriver: Få en til at ringe til den... den er vel ikke på lydløs... Hvornår har du sidst brugt den... og har du været ude efter følgende Træls at ikke kunne finde den... Håber du finder den Majbritt
Stumpen skriver: I køleskabet... Ude i bilen...
Znuzke skriver: Skal jeg ringe til den???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128