Sneen vælter ned....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Charlotte Wberg

LotteN skriver:

Nej Diana. der er noget du fuldstændig har misforstået...

Ikke noget sne til midtjylland nu. husk lige på jeg cykler i skole hver dag, så gider ikke det øvvejr allerede

Ja ok... det er selvfølgelig lidt øv at cykle i sne og slud...

Håber du bor i en kommune der er hurtig til at rydde cykelstierne/vejene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Charlotte Wberg

Diana... skriver:

Ja nemlig det er rent hygge med det sne  Jeg må da vidst lige i brugsen efter noget kakao så jeg kan lave varmt kakao. 

Lyder som en plan...

Anmeld

19. november 2010

LotteN

Diana... skriver:

Jeg LOVER det er væk de steder du skal cykle 

ellers så finder jeg en sneskraber til dig og så kan du komme og fjerne det

Anmeld

19. november 2010

Diana...

LotteN skriver:

ellers så finder jeg en sneskraber til dig og så kan du komme og fjerne det

HAHAHA Det ville ellers været et kønt syn griner. Du skal nok ikke regne med at komme afsted den dag haha. Jeg er så slap for tiden at jeg ikke engang kan åbne en sodavand (men det nok også meget godt) Så det kan godt være det tager lidt tid hvis jeg skal skrave sne haha. 

Anmeld

19. november 2010

LotteN

Diana... skriver:

HAHAHA Det ville ellers været et kønt syn griner. Du skal nok ikke regne med at komme afsted den dag haha. Jeg er så slap for tiden at jeg ikke engang kan åbne en sodavand (men det nok også meget godt) Så det kan godt være det tager lidt tid hvis jeg skal skrave sne haha. 

hehe, det kan godt ske. og eftersom jeg har 5 km i skole, så bliver du nok ikke færdig inden skolestart

Anmeld

19. november 2010

Frøken Sørensen

Her i Brøndby sneer det :-))))

Anmeld

19. november 2010

jinx

det sne her i københavn.  og det har det gjort siden imorges kl 7.

masser af sne på tagene, bare ikke nede da alle bilerne smelter det væk af varmen. hader når det bliver til mudder aktigt.

Anmeld

19. november 2010

Diana...

LotteN skriver:

hehe, det kan godt ske. og eftersom jeg har 5 km i skole, så bliver du nok ikke færdig inden skolestart

Ahh du er jo super løberen selv, så drop cyklen og tag et sne løb JAAAA det bliver sjovt :) 

Anmeld

19. november 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ahh du er jo super løberen selv, så drop cyklen og tag et sne løb JAAAA det bliver sjovt  

Tror bare ikke det er så rart at komme i skole og stinke af sved og ikke kan komme i bad - tror jegi kke de andre sætter pris på

Anmeld

19. november 2010

Diana...

LotteN skriver:

Tror bare ikke det er så rart at komme i skole og stinke af sved og ikke kan komme i bad - tror jegi kke de andre sætter pris på

Pyt med de andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.