Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dagplejer var på kursus idag så maia har nydt en dag hos mormor og mofar. Så kl 19 var hun træt
Tog lige billedet med min "nye" mobil
heise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heise skriver: Dagplejer var til kursus idag så maia har nydt en dag hos mormor og mofar. Så kl 19 var hun træt Tog lige billedet med min "nye" mobil heise
Dagplejer var til kursus idag så maia har nydt en dag hos mormor og mofar. Så kl 19 var hun træt
Hvor er hun bare dejlig!!
Sikke nogle dejlige røde kinder, der har været gang i hende idag!
Nårrrhh søde lille skat med røde kinder
Albert/Alberthe1 skriver: Hvor er hun bare dejlig!! Sikke nogle dejlige røde kinder, der har været gang i hende idag!
tak
ja, hun har nydt at være den eneste og fået al opmærksomheden
Maise skriver: Nårrrhh søde lille skat med røde kinder
ja, det var halvmørkt i rummet, da jeg tog billedet, så jeg studsede også lige lidt over de røde kinder måtte lige føle på panden..... pyllemor - det er mig!
Heise skriver: ja, det var halvmørkt i rummet, da jeg tog billedet, så jeg studsede også lige lidt over de røde kinder måtte lige føle på panden..... pyllemor - det er mig!
he he ja udekinder, tandkinder, feberkinder eller har det varmt kinder. Ja det er svært at vide. Kram fra en anden pylremor
åhh hun er bare helt færdig hårdt at besøge mormor og morfar
Sååå sød hun er og smukke æble kinder
Heise skriver: Dagplejer var på kursus idag så maia har nydt en dag hos mormor og mofar. Så kl 19 var hun træt Tog lige billedet med min "nye" mobil heise
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuurhhh hun er dejlig...
nutche skriver: åhh hun er bare helt færdig hårdt at besøge mormor og morfar
ja det er hårdt at være midtpunkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128