I svømmeren med baby ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

Hvornår må de "dykke"? .. Vores dreng er snart tre måneder, men jeg er ikke helt tryg ved at han skal under vand .. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

NaFe

det må de fra start af...altså de 10 uger som de skal være for a gå til babysvømning....

Anmeld

18. november 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Hvornår må de "dykke"? .. Vores dreng er snart tre måneder, men jeg er ikke helt tryg ved at han skal under vand .. ?

mig bekendt må de dykke lige så snart man som forældre er klar til det og jo før jo bedre. Man er født med en evne til at kunne lukke af for vandet.

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

NaFe skriver:

det må de fra start af...altså de 10 uger som de skal være for a gå til babysvømning....

Så det er mig der er pylret Jeg må jo prøve .. Er bare ikke glad for klorvandet, hvis han nu sluger det ..

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

mig bekendt må de dykke lige så snart man som forældre er klar til det og jo før jo bedre. Man er født med en evne til at kunne lukke af for vandet.

Jeg må tage mig sammen og få ham under
Tak for svar..

Anmeld

18. november 2010

Maja88

Anonym skriver:

Så det er mig der er pylret Jeg må jo prøve .. Er bare ikke glad for klorvandet, hvis han nu sluger det ..

de sluger ikke vandet, for som en anden siger- så er de født med en emne til at lukke af for vandet.

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

de sluger ikke vandet, for som en anden siger- så er de født med en emne til at lukke af for vandet.

Det ved jeg, men man kan nu ikke lade være med at tænke på om de nu alligevel skulle få lidt indenbords

Anmeld

18. november 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Jeg må tage mig sammen og få ham under
Tak for svar..

Jeg trr det er vigtigt at man som forældre er klar. Vores instruktør gjorde meget ud af at forklare hyhvordan vi skulle reagerer osv. Dvs. man sal blot gøre det som en naturlig del af "legen" og hvis de bliver lidt ked, så give dem et klem og så videre. Ikke ynke eller "over"rose dem for meget.

Jeg synes det er fedt at lære sine børn at begå sig i vand i e tidlig al´der og tanken om at "dykkeriet" lærer dem at begå isg under vand og finde op selv er også en tryghed.

Pøj, pøj.

Anmeld

18. november 2010

Maja88

Anonym skriver:

Det ved jeg, men man kan nu ikke lade være med at tænke på om de nu alligevel skulle få lidt indenbords

hehe man er vel mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.