Kraftige smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

louisevl

Hej kloge tøser

Nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge jer til råds

Jeg er idag næsten 6 uger henne, men i den seneste uge har jeg engang imellem fået et "anfald" af smerter i underlivet, som varer mellem 15-30 minutter. senest i nat da jeg vågnede ved at det gjorde så ondt.

Når jeg har smerterne kan jeg ikke andet end at lægge ned. og det føles som om smerterne går hele vejen rundt om livet, både underlivet og lænden, hvis I ved hvad jeg mener

Håber nogle kan svare på hvad det kan være

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Blyb

louisevl skriver:

Hej kloge tøser

Jeg er idag næsten 6 uger henne, men i den seneste uge har jeg engang imellem fået et "anfald" af smerter i underlivet, som varer mellem 15-30 minutter. senest i nat da jeg vågnede ved at det gjorde så ondt.

Når jeg har smerterne kan jeg ikke andet end at lægge ned. og det føles som om smerterne går hele vejen rundt om livet, både underlivet og lænden, hvis I ved hvad jeg mener

Kram Louise

Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart kontakte min læge. Han kan give dig en henvisning til en gynækolog der kan scanne dig. Lyder ikke helt godt med de smerter - og det er ikke for at male fanden på væggen..

Håber alt er vel og ønsker dig det bedste..

>:<

Anmeld

18. november 2010

Mormilla

louisevl skriver:

Hej kloge tøser

Kram Louise

Synes at du skal ringe til din læge, så du kan få tjekket det...

Anmeld

18. november 2010

Mette 28

Da jeg ventede min den første havde jeg en masse smerter, ingen læger kunne sige hvor de kom fra og hvorfor, jeg var til akut scanning for om jeg var gravid uden for livmoderen og om jeg var ved at miste, blev endda sygemeldt i flere uger pga. de var så slemme.. Vores søn er den dag idag 3½ år og sund og rask. Er så gravid igen 16+5 og har haft lidt der minder om igen igen igen

Men synes helt klart du lige skal tjekkes hos lægen, som nok vil sende dig til en scanning...

Anmeld

18. november 2010

louisevl

Tak for svarene

Jeg vil prøve at ringe til lægen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.