Søger med lys og lygter!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Happiness

Albert/Alberthe1 skriver:

helt sikkert!! Hvor langt er du henne??

Jeg er 7+0 imorgen. Så synes det er meget tideligt at jeg har så ondt! Hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Albert/Alberthe1

MaybeMe skriver:

Jeg er 7+0 imorgen. Så synes det er meget tideligt at jeg har så ondt! Hvor langt er du henne?

jeg er i uge 17!! Men jeg havde også ondt i mine bryster så tidligt!! og tro mig, det bliver ikke bedre... så find alle de midler du kan!! og kulde er det værste, tro mig

Anmeld

18. november 2010

Happiness

jeg er i uge 17!! Men jeg havde også ondt i mine bryster så tidligt!! og tro mig, det bliver ikke bedre... så find alle de midler du kan!! og kulde er det værste, tro mig

Puha har man stadig ondt i uge 17!?!?

Troed det gik væk omkring uge 12.... Tror jeg køber et lager af den creme der og Bh'er i 3 gange størrer størrelse...

Men godt jeg snart skal til thailand i 3 uger. Så kan de få en masse varme.

Anmeld

18. november 2010

Albert/Alberthe1

MaybeMe skriver:

Puha har man stadig ondt i uge 17!?!?

Troed det gik væk omkring uge 12.... Tror jeg køber et lager af den creme der og Bh'er i 3 gange størrer størrelse...

Men godt jeg snart skal til thailand i 3 uger. Så kan de få en masse varme.

nej... det er snyd!! Jeg vil også til Thailand!! Ja, mine klør og gør ondt ofte endnu... men køb dog kun en bh, dine bryster vokser i en voldsom fart så du vil ikke kunne bruge dem længe!!!

Anmeld

18. november 2010

Happiness

nej... det er snyd!! Jeg vil også til Thailand!! Ja, mine klør og gør ondt ofte endnu... men køb dog kun en bh, dine bryster vokser i en voldsom fart så du vil ikke kunne bruge dem længe!!!

Ok, mange tak for råd. Så køber jeg bare en. Håber da jeg kan passe min bikinitop i alle de uger... Men ellers er der jo butikker der også

Men mange tak for alle rådene. Man kan jo langt fra læse sig det. Så er det bedre med personlige råd

Anmeld

18. november 2010

Kløver

Hej de damer

Jeg har prøvet at finde den tråd med ømme bryster! Men kan ikke finde det Jeg har de sidste dage haft sindsygt ondt! Har ikke kunne sove ordentligt, da det gør ondt at ligge på siden

Men i den tråd var der en der skrev noget om en creme der skulle lindre smerten en smule... Er der nogen der ved hvad denne hedder???

Er pænt desperat efterhånden...!!!

kender ikke til nogen creme, men måske en god BH som ikke generer at sove med kunne være rart, har selv brugt det et par gange, og synes det havde en rar effekt, og jeg brugte en form for sportsbh, sådan en uden bøjler, og som var blød og dejlig at ha på, og som ikke strammede, eller sad og generede nogle steder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.