Tude dag... Hvad gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2010

henh01

Hvordan havde I det da i havde den berømte tudedag? Hvor længe varede det og hvordan fik I humøret tilbage?

jeg er rimelig trist i øjeblikket og håber sådan det snart har en ende, min mælk er lige løbet til og var forberedt på en sådan dag, men nu har jeg haft det sådan i 3 dage... Måske det hænger sammen med at min søn har gulsot og vi render ind og ud af sygehuset og højst sandsynligt igen bliver indlagt i morgen hvor han skal i lyskasse igen. Synes det er så super hårdt at lægge ham fra mig og jeg føler mig så alene på det sygehus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mathilde

Hvordan havde I det da i havde den berømte tudedag? Hvor længe varede det og hvordan fik I humøret tilbage?

jeg er rimelig trist i øjeblikket og håber sådan det snart har en ende, min mælk er lige løbet til og var forberedt på en sådan dag, men nu har jeg haft det sådan i 3 dage... Måske det hænger sammen med at min søn har gulsot og vi render ind og ud af sygehuset og højst sandsynligt igen bliver indlagt i morgen hvor han skal i lyskasse igen. Synes det er så super hårdt at lægge ham fra mig og jeg føler mig så alene på det sygehus..

Min "tudeperiode" startede også da mælken løb til... Jeg mener der gik en lille uge, hvor jeg var MEGET følsom og næsten ikke kunne se på min datter uden at græde det var også der jeg rigtig fik store følelser for hende, så det hænger nok lidt sammen det hele..

Jeg tror også det kan gøre det værre med sygehus, gulsot osv.

Håber det snart vender igen

Knus

Anmeld

19. november 2010

henh01

Mathilde skriver:

Min "tudeperiode" startede også da mælken løb til... Jeg mener der gik en lille uge, hvor jeg var MEGET følsom og næsten ikke kunne se på min datter uden at græde det var også der jeg rigtig fik store følelser for hende, så det hænger nok lidt sammen det hele..

Jeg tror også det kan gøre det værre med sygehus, gulsot osv.

Håber det snart vender igen

Knus

Tak

Er lige kommet hjem og lillemandens gulsot er på retur.. Et besøg mere på sygehuset i morgen og hvis tallene stadig er ,pæne så er det ovre Kan allerede mærke en væsentlig forbedring i mit humør.

Anmeld

19. november 2010

Mathilde

henh01 skriver:

Tak

Er lige kommet hjem og lillemandens gulsot er på retur.. Et besøg mere på sygehuset i morgen og hvis tallene stadig er ,pæne så er det ovre Kan allerede mærke en væsentlig forbedring i mit humør.

Årh det var godt

Anmeld

19. november 2010

quar20

Hmm med Tino fik jeg slet ingen tudetur..!! Kan huske jeg faktisk blev lidt skuffet for følte mig så unormal..!!

Allerede i nat faldt min mælk til - og kan godt fortælle dig at jeg fik nogle tudeture i nat, fordi han bare ville spise KONSTANT - og samtidig tudetur over hele situationen at jeg nu er mor til to..!! Altså alle de her følelser væltede mig helt i nat.. Her til morgen er det bedre, men syntes der begynder at snige sig en tåre eller to ind allerede igen bare ved at skrive om i nat.. Så vender følelserne lige oveni mig igen..

Men hvor længe det vare aner jeg ikke - men tager den tid det tager også må jeg bare finde mine kleenex frem

Anmeld

19. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Hmm med Tino fik jeg slet ingen tudetur..!! Kan huske jeg faktisk blev lidt skuffet for følte mig så unormal..!!

Allerede i nat faldt min mælk til - og kan godt fortælle dig at jeg fik nogle tudeture i nat, fordi han bare ville spise KONSTANT - og samtidig tudetur over hele situationen at jeg nu er mor til to..!! Altså alle de her følelser væltede mig helt i nat.. Her til morgen er det bedre, men syntes der begynder at snige sig en tåre eller to ind allerede igen bare ved at skrive om i nat.. Så vender følelserne lige oveni mig igen..

Men hvor længe det vare aner jeg ikke - men tager den tid det tager også må jeg bare finde mine kleenex frem

Ej tror også så meget det er det med at have 2 børn.. En frygt for at man ikke kan klare det, at hverdagen bliver for stresset og en masse andre dumme tanker.. Jeg synes heldigvis det er på retur her, får også okay med søvn igen.

Håber da dit kun er en endagsforestilling og at du kommer ovenpå igen.

Hvad siger Tino til lillebror?

Anmeld

19. november 2010

Cris

Det kan være hård med første barn, jeg har haft nogle tudedag helt i starten, for amning gik ikke som jeg regnede med og jeg var bare så træt. Men så blev det bedre. Og i dag har jeg stadig nogle tudedag stadig   Mht gulsot, put din baby til at sove lige ved siden af vindue, så han får noget lys på ansigtet hver gang han ligger. Min den lille har også haft lidt gulsog og han sov ved siden af vindue (syd vindue) mange mange timer. Selv om det var vinteren, så kunne han få god lys der om formiddagen og tidligt eftermiddagen. Efter en måned begyndte jeg at putte ham udenfor, men derhjemme har jeg stadig haft ham tit ligende ved siden af vindue.

Anmeld

19. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Ej tror også så meget det er det med at have 2 børn.. En frygt for at man ikke kan klare det, at hverdagen bliver for stresset og en masse andre dumme tanker.. Jeg synes heldigvis det er på retur her, får også okay med søvn igen.

Håber da dit kun er en endagsforestilling og at du kommer ovenpå igen.

Hvad siger Tino til lillebror?

Ja lige præcis..!! Det med overskudet og om det hele bare blir for stressende.. Vi har nattøjsdage herhjemme - det er SÅ dejligt.. Idag da sundhedsplejesken kom jamen der havde vi også bare nattøj på, og hun sagde det var SÅ rart at komme til en familie som bare var Så afslappet

Tino er HELT oppe at kører og syntes han er smadder spænende.. Han vil rigtig gerne tage del i ALT, og helst HELE tiden være i nærheden af ham.. Mor og far duer ihvertfald ikke længere.. - Vi har ALLE 4 puttet i vores seng i nat, dog er jeg gået ind i stuen for at amme så vi ikke vækkede Tino så meget..!! Han er dog i dp idag, syntes det er synd at tage ham ud af rytmen..!!

Men syntes det hele går smadder godt bortset fra at lillebror vil spise HVER TIME...!! det sku hårdt..!!

Anmeld

19. november 2010

Mira0911

henh01 skriver:

Jeg var heldig og havde ikke tudedagen... 

Så jeg ved ikke hvad der vil kunne gøre at humøret kommer op igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.