nogen der har børn i forvejen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

jeg ville bare lige høre jer dejlige kvinder om nogen af jer har børn/barn i forvejen, men nu ikke kan blive gravide??? synes bare at det er såå mærkeligt at jeg blev såå let gravid før, og nu puldselig ikke kan mere, ved jo godt at jeg er blevet lidt ældre... men vi har prøvet i flere år, men ingenting...har fået at vide at jeg har pco:\'(

Jeg har godt nok verdens dejligeste datter på 7, men ønsker mig så brænende flere børn, jeg var jo kun 18 da jeg fik hende, så det var ikke ligefrem planlagt" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

men kan bare ikke blive gravid igen...har været i behandling med pergotime og blevet insemineret i sidste uge, og skal tage en test torsdag i næste uge...." src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> håååber virkelig at der er gevist denne gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

liwsmor

jeg brænde også for at for flere børn, og jeg kan hellere blive gravid igen . dersværre. der ihverfald lille chance for det . det møg hårdt når man har fået børn naturligt

Anmeld

28. november 2010

tinasmor

går ud fra at det er samme mand? Er han blevet testet? Måske har han lav kvalitet og I så bare var heldige første gang? Men går ud fra at når du er i behandling at han er testet og alt er fint. Jeg xxx i hvertfald for dig.

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

i mit tilfælde er det med den samme mand, og han er blevet testet, hans sædkvlitet er i top, så det fejler ikke men jeg har fået at vide at jeg har PCO...jeg er ikke overvægtig eller noget, men det er åbenbart noget jeg har haft hele mit liv.. synes bare at det er såååå frustrende når jeg blev mega let gravid for bara 2 år siden, hvor jeg var så dum at få fortaget en abort har lige haft mit første IUI forsøg, men det blev ikke til noget håber virkelig at det sker noget snart, da jeg godt kan mærke at jeg ikke kan holde til det her ret meget længere og at det slider på forholdet til min kæreste

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

ups, det skulle stå 4 år siden jeg fik fortaget en abort, ikke 2

Anmeld

29. november 2010

Mar.han

Hej Ja jeg har to i forvejen, fik så pludselig svært  ved at bliv gravid og fik konstateret PCO i 2008, men til at held og overraskelse, er jeg blevet gravid i år uden hjælp og er nu 19+2 idag  Så ser frem til at blive mor til mit 3 barn til april 2011.

for at det også vil lykkedes for dig.

KH

Anmeld

30. november 2010

Louisiana

Hej

Jeg har en søn fra et tidligere forhold. Han er 11 år. Grunden til, at jeg ikke kan få børn nu er, at jeg vejer ca det dobbelte af hvad jeg ellers altid har gjort, og det har gjort, at mine æg er gået i dvale

Vi ved ikke om min kærestes sædkvalitet er i orden, han skal først tjekkes d. 9. dec.

Held og lykke med pb, jeg håber det lykkes hurtigt for jer

Anmeld

30. november 2010

Charlotte Wberg

Jeg har en datter på 10 fra mine purunge dage (19 år)  det var så ikke meningen, men hun blev fantastisk trods den "faderløse" tilstand jeg valgte at give hende. Fandt dog selv en far til hende (det forhold hold så heller ikke mellem ham og mig) men kontakten til hende har han heldigvis stadig...

Jeg mødte så min nuværende mand i 2006 og kunne godt tænke mig et barn med ham, så da vi havde været sammen i 1 år smed jeg p-pillerne og begyndte projekt baby... Det var pludselig ikke nemt  havde næsten opgivet, trods jeg ikke havde været til nogle test af nogle art og har heller ikke sendt ham afsted... Besluttede mig for at hvis det skete var det mere end iorden og hvis ikke havde jeg jo trods alt min guldklump... Min svigermor var lidt ind over og nævnte at hun var bange for at han måske ikke kunne fordi han tidligere havde haft en eller anden børnesygdom...

Først da projekt baby var lagt lidt hen og tankerne var alle andre steder, var der gevinst.  Bryllupskjolen var ellers lige bestilt og tja polterabenden blev lidt anderledes end først planlagt, men jeg glæder mig for vildt til januar 2011, hvor trunten kommer.

Det tog så 2½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.