Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mormilla skriver: Okay vi ligger da meget tæt på hinanden Tillykke med at du os skal ha en Pige
Okay vi ligger da meget tæt på hinanden Tillykke med at du os skal ha en Pige
mange tak..vi har i forvejen 2 pige og en dreng så er fint tilfreds
ja der er ikke langt mellem os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver: Sikke skont - Saa kan du rigtig gaa amok med alt det yndige pigetoj
Sikke skont - Saa kan du rigtig gaa amok med alt det yndige pigetoj
Ja det glæder jeg mig meget til
Rillo skriver: mange tak..vi har i forvejen 2 pige og en dreng så er fint tilfreds ja der er ikke langt mellem os
Det er da os dejligt
Mormilla skriver: Var inde og blive scannet i dag og vi skal ha en sund og rask pige Er bare så glad Har en dreng så havde jo håbet at det ville blive en pige fordi jeg har bestemt at jeg ikke vil være gravid igen efter denne gang. Og så fik jeg os af vide at jeg skulle scannes igen i uge 28 og der efter hver 4 uge. Det er fordi jeg mistede fostervand og at min søn tabte sig da jeg ventede ham. Så det er bare super at de holder øje med mig denne gang Nå men ville bare lige dele det med jer andre Knus
Var inde og blive scannet i dag og vi skal ha en sund og rask pige Er bare så glad Har en dreng så havde jo håbet at det ville blive en pige fordi jeg har bestemt at jeg ikke vil være gravid igen efter denne gang.
Og så fik jeg os af vide at jeg skulle scannes igen i uge 28 og der efter hver 4 uge. Det er fordi jeg mistede fostervand og at min søn tabte sig da jeg ventede ham. Så det er bare super at de holder øje med mig denne gang
Nå men ville bare lige dele det med jer andre
Knus
tillykke med pige i mave
pussekat skriver: tillykke med pige i mave
Mange tak
Stort tillykke hvor lydder det fantastisk dejlig
Kay skriver: Stort tillykke hvor lydder det fantastisk dejlig
stort tillykke med den lille prinsesse ((-:
tillykke!!!!
- så skal der shoppes lyserødt hihi....
knus heise
Tillykke
Har selv lige fået en dejlig prinsesse, som har to mindst lige så lækre storebrødre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128