40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2010

sarahb

Ja så rundede jeg termin... Og der er ikke sket noget i nu, og føler heller ikke der er tegn på noget.
Jeg er faldet bravt i søvn på sofaen 2 gange i dag men ellers er der intet der indikerer noget. ØV!

Men han kommer jo når han kommer, men så kunne han godt lige have smidt en ekstra go portion tålmodighed min vej.
Ihh hvor er det hårdt, specielt anden gang. Med isaac var der intet, men denne gang, der er det ulideligt. For man ved virkelig hva man har i vente med en lille fis i armene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

anna-jonas

Han har det for godt inde i sin hule................måske vi skal "ryge" ham ud.

Sender ve-støv igen, igen................

Knus Mette

Anmeld

18. november 2010

JustAnotherName

Ja så rundede jeg termin... Og der er ikke sket noget i nu, og føler heller ikke der er tegn på noget.
Jeg er faldet bravt i søvn på sofaen 2 gange i dag men ellers er der intet der indikerer noget. ØV!

Men han kommer jo når han kommer, men så kunne han godt lige have smidt en ekstra go portion tålmodighed min vej.
Ihh hvor er det hårdt, specielt anden gang. Med isaac var der intet, men denne gang, der er det ulideligt. For man ved virkelig hva man har i vente med en lille fis i armene...

Det er sådan en mærkelig dag, når man når til ens termins-dato.
Så længe ventet .....og med stor forventning.... Men ingen havde jo lovet med sikkerhed, at man ville nå helt dertil, eller at hvis man gør, at der SÅ sker noget.

Men en trøst er dog, at der højst kan gå et par uger mere fra nu.
Og det er jeg temmelig overbevidst om, at der IKKE kommer til.

Jeg sender en masse ve-støv i Jeres retning, og håber at der snart sker noget. Hvor er det altså spændende!
Håber du får en super fødsel. Og jeg vil glæde mig rigtig meget til at høre om det og se lille Jonas, når han lige om lidt er herude hos os 

KNUS

Anmeld

19. november 2010

lion

Ja den længe ventede dato og så er det ikke engang sikkert at der sker noget. TOTAL SNYD.

Men jeg håber at han snart vil komme ud til dig og Omer, så du kan få lov at se og holde din dreng.

masser af vestøv herfra

Anmeld

19. november 2010

Ranarupta

anna-jonas skriver:

Han har det for godt inde i sin hule................måske vi skal "ryge" ham ud.

Sender ve-støv igen, igen................

Knus Mette

Haha, hvor vil du puste dén røg hen? (;

Anmeld

19. november 2010

Karo

Jeg har en veninde der havde termin den 16 og hun er lige som dig ved at dø at utålmodighed.

Sender massere af vee støv afsted.............

Anmeld

19. november 2010

Lillefe

uuuh kom så ud sender en masser v støv til dig søde knus

Anmeld

20. november 2010

sarahb

endnu mere Ve støv min vej, tak

Der er stadig ikke sket noget og ingen tegn på det heller.

Anmeld

20. november 2010

mama09

sarahb skriver:

pussssssssssssssstttt sender en masse ve støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.