Det ligner mig ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

- men man behøver ikke så mange ord, når man har den her slags billeder :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

wamse

z skriver:

- men man behøver ikke så mange ord, når man har den her slags billeder :

Åhh et fantastisk dejligt billede :-)

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Åhh et fantastisk dejligt billede :-)

jeg synes også bare det er så dejligt! z kan overhovedet ikke være i tvivl om hvor meget hendes mostre elsker hende, når hun ser det her en dag

Anmeld

18. november 2010

misslea

iiihh et skønt billede z

Håber I trives i jeres lille familie....

knus fra Lea

Anmeld

18. november 2010

Riksen

Smelte, smelte! Det billede oser jo af kærlighed mellem jer søstre og til lille z.

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

iiihh et skønt billede z

Håber I trives i jeres lille familie....

knus fra Lea

ja, vi har det rigtig dejligt det er jo ganske enkelt helt fantastisk at være mor - men det ved jeg du er enig i (jeg læser nemlig med i dine indlæg, jeg får bare ikke svaret ret mange steder)

Anmeld

18. november 2010

misslea

z skriver:

ja, vi har det rigtig dejligt det er jo ganske enkelt helt fantastisk at være mor - men det ved jeg du er enig i (jeg læser nemlig med i dine indlæg, jeg får bare ikke svaret ret mange steder)

Uuuhh ja - er det ikke bare det ALLER bedste???

EEEELLSKER min lille Wilma, som behandler os sååå fint, indtil videre!!! Hun e rjo en dejlig lille fis!!!

men hov... hvornår mon der kommer lidt billeder af lille skøne z??? Synes det er lææænge siden, der har været billeder!! Eller er det bare min amme-hjerne, der glemmer???

Dejligt at høre, at I har det skønt.... det regnede jeg nu også med... heheh!!!

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Uuuhh ja - er det ikke bare det ALLER bedste???

EEEELLSKER min lille Wilma, som behandler os sååå fint, indtil videre!!! Hun e rjo en dejlig lille fis!!!

men hov... hvornår mon der kommer lidt billeder af lille skøne z??? Synes det er lææænge siden, der har været billeder!! Eller er det bare min amme-hjerne, der glemmer???

Dejligt at høre, at I har det skønt.... det regnede jeg nu også med... heheh!!!

jeg har lagt en update med billeder inde under børn 0-3 år og så skriver jeg ellers nogle updates inde på navlestrengen, men Zafir ku heller ikke finde mine indlæg den anden dag, så jeg ved ikke...jeg drukner vist, men vi er også så mange med helt nyfødte lækre unger lige for tiden, så det er jo klart

når jeg læser om Wilma, så lyder det bare SÅ meget som z, det er også bare lykke, lange nætter og massere af smil (dog med forstoppelse også, som heldigvis er ved at rette sig nu)

Anmeld

18. november 2010

DK

Århhh... i tager altid sådan nogle dejlige billeder! I tre søster ser bare så skønne ud sammen!

Har i et specielt godt kamera, eller er i bare dygtige fotografer? Vi overvejer nemlig at købe nyt kamera...

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Århhh... i tager altid sådan nogle dejlige billeder! I tre søster ser bare så skønne ud sammen!

Har i et specielt godt kamera, eller er i bare dygtige fotografer? Vi overvejer nemlig at købe nyt kamera...

altså mig og Søren har et casio digital kamera, men det her er taget med min mors kamera og det er bare en überbilligt et

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.