Hvornår udskiftede i tremmesengen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

Hej alle sammen
Min dreng fylder et år her på mandag. Han har lige lært at gå ;D
Jeg har en tremmeseng til ham, men han sover sammen med mig på nogle madrasser på gulvet, da han ofte tumler rundt og så bliver han jo vækket, når han rammer tremmerne.
Jeg overvejer at købe en alm. seng til ham uden tremmer, men de er jo lidt høje?
Hvornår var jeres børn gamle nok til en almindelig seng?
Jeg tænker jeg kunne ligge en madras nedenfor sengen så han da hvertfald ikke slog sig ret hårdt, hvis han skulle falde ud over.. Men jeg ved det ikke, han er måske for lille endnu?

Jeg har også set i biva at de har en briks, der kan foldes ud, men tænker måske den er for blød til en babys ryg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

LinLin

David skiftede først til juniorseng da han var over 3 år!!! Han prøvede ikke een eneste gang at kravle ud af den (det var een hvor siden ikke kunne tages af), men kaldte bare om morgenen når han ville op

Men tænker Adam skal i en større seng noget tidligere! (de skal nemlig dele værelse og derfor have en køjeseng...)

Men jeg synes at det er for tidligt lige omkring 1 år... Vil her vente til han er over 2...  

Anmeld

18. november 2010

sarahb

her kommer Isaac i sin junior seng når han er godt og vel 2 år og 4 mdr når lillebror skal over i tremmesengen

Anmeld

18. november 2010

DK

Det gjorde jeg da Kirstine som ca. 1 årig selv kunne kravle op, ud og falde ned på den anden side af tremmesengen! Det var alt for farligt at hun med ofte hovedet først skulle tage det styrt ned på gulvet! Derfor kom hun i en åben seng og det gik fint. Hun faldt aldrig ud og stod faktisk heller ikke op efter hun var blevet lagt i seng!

Anmeld

18. november 2010

Lullaby

Yazmin er 2½ og hun skal ikke foreløbig i en anden seng, hun er sådan en rod og pt gider jeg ikke den kamp. Vi har så mange hver dag at jeg gerne vælger dem fra som jeg kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.