Så kom dagen (eller natten), hvor Anton sov på sit eget værelse for 1. gang - nøj, jeg synes det var hårdt i går aftes, jeg kunne jo slet ikke høre hans små lyde og jeg tænkte "har han det mon for varmt/koldt" - men i morges tænkte jeg "hvorfor har vi ikke gjort det noget før"?
Jeg har sovet SÅ tungt - jeg er ikke vågnet ved den mindste lyd eller bevægelse fra tremmesengen...! Så jeg har fået en meget mere sammenhængende søvn end jeg har fået de sidste 3½ måned
Jeg mangler stadig MANGE timers søvn for at rette op på det tabte, men jeg ser lys lys lys for en af tunnellen 
Anton har også sovet bedre - han faldt i søvn i går aftes klokken 21.45 (havde fået den sidste flaske 19.30) og vågnede først 04.30, fik en flaske og sov igen til klokken 08.00 (selvom både Søren og jeg var i bad, jeg tørrede hår m.m.) 
DET HAR HELT SIKKERT VÆRET EN SUCCES FOR OS ALLE SAMMEN....! 
Anton er også blevet SÅ god til at sove om dagen - så vi håber og
for at kolikken er på retur...! Han er i hvert fald en meget gladere baby i løbet af dagen, nu er det "kun" om aftenen, han stadig græder en del og krymper sig sammen pga. ondt i mavsen...!
I får da også lige et billede af min lille charmetrold 
Katja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld