Antons 1. nat på eget værelse...! wuhuuuuu :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2010

K&S

Så kom dagen (eller natten), hvor Anton sov på sit eget værelse for 1. gang - nøj, jeg synes det var hårdt i går aftes, jeg kunne jo slet ikke høre hans små lyde og jeg tænkte "har han det mon for varmt/koldt" - men i morges tænkte jeg "hvorfor har vi ikke gjort det noget før"?

Jeg har sovet SÅ tungt - jeg er ikke vågnet ved den mindste lyd eller bevægelse fra tremmesengen...! Så jeg har fået en meget mere sammenhængende søvn end jeg har fået de sidste 3½ måned <:o) Jeg mangler stadig MANGE timers søvn for at rette op på det tabte, men jeg ser lys lys lys for en af tunnellen

Anton har også sovet bedre - han faldt i søvn i går aftes klokken 21.45 (havde fået den sidste flaske 19.30) og vågnede først 04.30, fik en flaske og sov igen til klokken 08.00 (selvom både Søren og jeg var i bad, jeg tørrede hår m.m.)

DET HAR HELT SIKKERT VÆRET EN SUCCES FOR OS ALLE SAMMEN....!

Anton er også blevet SÅ god til at sove om dagen - så vi håber og  for at kolikken er på retur...! Han er i hvert fald en meget gladere baby i løbet af dagen, nu er det "kun" om aftenen, han stadig græder en del og krymper sig sammen pga. ondt i mavsen...!

I får da også lige et billede af min lille charmetrold

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Koen.

Det er da bare så skønt for jer han er da bare for dejlig en dreng

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee det er bare sååååååå stort... tillykke og sikke da en charmebasse

Anmeld

18. november 2010

K&S

lillespurv20 skriver:

Det er da bare så skønt for jer han er da bare for dejlig en dreng

Ja, det er bare SÅ skønt....!  og tusind tak

Anmeld

18. november 2010

Koen.

K&S skriver:

Ja, det er bare SÅ skønt....!  og tusind tak

Men kan godt huske den første nat de sover selv.. uh tror jeg tjekkede Lærke 100 gange for om alt var okay Men man sover bare så godt når de er ude af soveværelset

Anmeld

18. november 2010

K&S

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee det er bare sååååååå stort... tillykke og sikke da en charmebasse

Tak tak tak  

Jeg har faktisk snakket om det i et par uger, men manden synes han var ALT for lille, men nu gjorde vi det og det er altså bare det bedste  jeg har ikke sovet så godt i 3½ måned (i hvert fald ikke mens Anton har været hjemme...!)

Anmeld

18. november 2010

K&S

lillespurv20 skriver:

Men kan godt huske den første nat de sover selv.. uh tror jeg tjekkede Lærke 100 gange for om alt var okay Men man sover bare så godt når de er ude af soveværelset

Jeg var slet ikke inde og tjekke, jeg SOV TUNGT  men jeg havde dog sat babyalarmen til, men jeg hørte ham før alarmen "gik i gang"  så i nat prøver vi uden alarmen...!

Anmeld

18. november 2010

Store Baller

Tillykke med det.....og hvor ser han dejlig ud.... 

Anmeld

18. november 2010

twinboys

K&S skriver:

Tak tak tak  

Jeg har faktisk snakket om det i et par uger, men manden synes han var ALT for lille, men nu gjorde vi det og det er altså bare det bedste  jeg har ikke sovet så godt i 3½ måned (i hvert fald ikke mens Anton har været hjemme...!)

Smiler såååååååååååååååååå dejligt...zzzzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.