Hva kan jeg lige gøre her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

banaman89

morx4 skriver:

.. det lyder nu mere somom hun elsker de penge dit barn bringer ind...

der er absolut ingen tvivl i mit hoved, jeg ville aldrig bringe mit barn tilbage efter sådan en konfrontation!! så hellere miste mit job!!!

Ja  Nu er det sådan at hendes mand , går derhjemme , men det var kun ham som jeg tvivlede på i starten pga den måde han var/er på , men nu er det da begge to

Nu er jeg så "heldig" at jeg går på barsel til sommeren 2011 !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

morx4

banaman89 skriver:

Ja  Nu er det sådan at hendes mand , går derhjemme , men det var kun ham som jeg tvivlede på i starten pga den måde han var/er på , men nu er det da begge to

Nu er jeg så "heldig" at jeg går på barsel til sommeren 2011 !

det beviser jo bare at man altid skal stole på sin intuition/mavefornæmmelse :-)

det var da godt at du kan passe hende selv lidt endnu, så kan i da tage den med ro :-)

Anmeld

18. november 2010

B&J

Åhhh nej søde det er bare løgn det kan slet ikke passe... hvordan kan hun glemme sådan noget håber virkelig i får en snak med hende for lyder ikke til lille musen kan lig af være der åhh stakkels hende

Anmeld

18. november 2010

banaman89

B&J skriver:

Åhhh nej søde det er bare løgn det kan slet ikke passe... hvordan kan hun glemme sådan noget håber virkelig i får en snak med hende for lyder ikke til lille musen kan lig af være der åhh stakkels hende

Nej søde  Hun virker bare så glad når Jakob aflevere hende og når jeg henter hende er hun også glad Så jeg forstår det bare ikke !

Hun leger fint med de andre børn og rækker ud efter DPmoren , så jeg forstår det slet ikke

Anmeld

18. november 2010

B&J

banaman89 skriver:

Nej søde  Hun virker bare så glad når Jakob aflevere hende og når jeg henter hende er hun også glad Så jeg forstår det bare ikke !

Hun leger fint med de andre børn og rækker ud efter DPmoren , så jeg forstår det slet ikke

nej så kan hun jo lig hende umm lyder mærkeligt syntes i skal kalde til samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.