Facebook spam...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2010

birthee

Har modtaget denne mail fra facebook service, men kan ikke blive enig med mig selv om jeg tør åbne det vedhæftede brev... Hvad ville I gøre???

Dear client!

A spam is sent from your Facebook account.
Your password has been changed for safety.

Information regarding your account and a new password is attached to the letter.
Read this information thoroughly and change the password to complicated one.

Thank you for your attention,
Facebook Service.

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

CamiRon

Jeg ville klart bare slette den. Den ser lidt for underlig ud for mig!

Anmeld

18. november 2010

Dorthe1986

Slet den for det er noget fis. Det er ikke så længe siden jeg modtog en rigtig mail fra dem, at de på ingen måde bare ændrer ens password så hvis man modtager sådanne mails, skal man slette og ikke åbne!

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Er du logget ind på Facebook med den kode du plejer? For så har de jo ikke ændret på noget - og jeg tror heller ikke på, at de bare ændre på nogens koder..!

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

birthee skriver:

Har modtaget denne mail fra facebook service, men kan ikke blive enig med mig selv om jeg tør åbne det vedhæftede brev... Hvad ville I gøre???

Dear client!

A spam is sent from your Facebook account.
Your password has been changed for safety.

Information regarding your account and a new password is attached to the letter.
Read this information thoroughly and change the password to complicated one.

Thank you for your attention,
Facebook Service.

Mvh Birthe

Jeg ville da lige logge på FB inden du gør noget som helst andet. Hvis du kan logge ind, så udskift dit password og slet så mailen

Anmeld

18. november 2010

Mussi30

Der står i FB's regler og de pointerer ALTID kraftigt at de vil aldrig sende dig dit password eller noget lignende.

Tjek eventuelt også altid mail-adressen, den er sendt fra? Jeg vil æde mn gamle hat på at den ikke er sendt fra noget der ender på @facebook.com? Men noget helt andet (som sagtens kan indeholde ordet facebook)

Så UD til højre med den mail

Anmeld

18. november 2010

Karo

Jeg ville slette den

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Slette slette og slette. 

Anmeld

18. november 2010

betski

Slet og åben ikke noget, filen eller linket er temmelig sikkert fuld af virus. Så slet endelig.

Anmeld

18. november 2010

birthee

Kan stadig logge ind, så har slettet de to mails jeg har fået... Vil lige gå ind og tømme min mappe med slettet post, så de er helt væk... og papirkurven for en sikkerheds skyld... tak for hjælpen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.