Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her for 3 uger siden vandt jeg et større beløb på et skrabelod, og var jo total i den syvende himmel - ENDELIG var det min tur til at vinde noget Samme aften får jeg en e-mail om at jeg har vundet 4 billetter til en koncert med Christian Brøns WUHUUU!! I sidste uge fik jeg så en mail om at jeg havde vundet to billetter til at komme ind og se RED - Så den skal vi ind og se imorgen!OG sørme så, om de ikke ringer fra ILVA igår, og fortæller mig at Emil har vundet et bord med stole til derude fra YAY
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Her for 3 uger siden vandt jeg et større beløb på et skrabelod, og var jo total i den syvende himmel - ENDELIG var det min tur til at vinde noget Samme aften får jeg en e-mail om at jeg har vundet 4 billetter til en koncert med Christian Brøns WUHUUU!! I sidste uge fik jeg så en mail om at jeg havde vundet to billetter til at komme ind og se RED - Så den skal vi ind og se imorgen!OG sørme så, om de ikke ringer fra ILVA igår, og fortæller mig at Emil har vundet et bord med stole til derude fra YAY
Kan du ikke spille lotto for mig på lørdag???
Tulle Mus skriver: Kan du ikke spille lotto for mig på lørdag???
Jo da, GERNE!! Men jeg tror altså mit held det er ved at være væk nu - Nu vinder jeg ikke noget de næste 40 år
Sees. skriver: Jo da, GERNE!! Men jeg tror altså mit held det er ved at være væk nu - Nu vinder jeg ikke noget de næste 40 år
Bare du lige vinder noget på lørdag, så gør det mig ikke noget... Tihi..
Men ja de kvote må da snart være opbrugt.. Jeg vinder desværre aldrig noget...
sikke en stime!!!! dejligt!!
tillykke
hvad så fætter højben... det er jo mega snyd... tillykke med alle de fine premier... kan du ikke lige støve noget af dit held af på min skulder også
Det var da vildt! Tillykke med gevinsterne!
Det er da skønt, at du er så heldig at vinde noget Kender godt den følelse, at man aldrig vinder noget, så det er da vidunderligt for dig, at du endelig er den heldige
Tillykke med alle gevinsterne
Skynd dig at købe et skrabelod mere
Marianne
www.stjerneleg.dk
Ja, det var da helt sindssygt! Kan du ikke lige losse noget af al dit held over på os andre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128