Er det "optakt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Topp

Hejsa alle...

Ville lige høre jeres bud om der måske er "optakt" til fødsel hos mig...

Jeg har siden i går aftes haft volsomme plukveer/veer ca. hver 10 min. så jeg ikke kan sidde ned men må rejse mig og understøtte maven, da det virkelig trækker i den nederste del af maven...
Dog falder alt til ro når jeg ligger mig (med min søn stoppede det hele også når jeg lå ned)

Når eg feks hoster gør det nuller naller "down-under" det har jeg ikke prøvet før.

Tror i der er ved at ske noget - eller er det bare ganske alm??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Anette&Sophia

Topp skriver:

Hejsa alle...

Jeg har siden i går aftes haft volsomme plukveer/veer ca. hver 10 min. så jeg ikke kan sidde ned men må rejse mig og understøtte maven, da det virkelig trækker i den nederste del af maven...
Dog falder alt til ro når jeg ligger mig (med min søn stoppede det hele også når jeg lå ned)

Når eg feks hoster gør det nuller naller "down-under" det har jeg ikke prøvet før.

har du prøvet at ringe ind til fødegangen?

Anmeld

18. november 2010

Topp

nej for vil ikke virke overpylret

Men tænker også bare at jeg før har født 1 måned før tid - så det kunne jo godt være - der var ved at ske noget nu jeg har det sådan

Anmeld

18. november 2010

Anette&Sophia

Topp skriver:

nej for vil ikke virke overpylret

Men tænker også bare at jeg før har født 1 måned før tid - så det kunne jo godt være - der var ved at ske noget nu jeg har det sådan

når man er gravid må man godt være lidt pylret hi.

Anmeld

18. november 2010

Topp

ja det er rigtigt - men at fare derop 50 km væk og hidkalder min mor hjem fra arbejde er liiidt volsomt hvis det er meget normalt *GG*

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Topp skriver:

ja det er rigtigt - men at fare derop 50 km væk og hidkalder min mor hjem fra arbejde er liiidt volsomt hvis det er meget normalt *GG*

Jeg kender flere, der har haft kraftige regelmæssige plukveer

Anmeld

18. november 2010

Mi

Jeg havde sådanne kraftige plukveer det meste af graviditeten. Hvis jeg lå stille var det absolut intet, hvis jeg bevægede mig rundt eller løftede det mindste blev maven knaldhård og gjorde ondt. Kunne kun løfte 4 liter mælk ad gangen, det er sku da til at blive skør af

Men jeg gik alligevel en uge over tid, så det betyder ikke nødvendigvis fødsel. Hvis det bliver ved, ville jeg da lige vende det med en jm eller en læge

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Sådan startede mine lørdag morgen og fortsatte til mandag morgen hvor jeg fødte.. Præcis som du beskriver det.. Jeg havde så også bare ondt i lenden.. Men for mig lyder det som veer.. Det var i hvertfald sådan der mine var med ca. 10 min imellem og hvor jeg ikke kunne sidde.. Var faktisk forkølet da jeg fødte, og jeg kunne heller ikke hoste for FUCK det gjorde nuller Hvor langt er du?

Anmeld

18. november 2010

Topp

jeg er i uge 35

Anmeld

19. november 2010

Sabsy

Topp skriver:

Hejsa alle...

Sådan startede min fødsel også Startede onsdag, fødte tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.